جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام و المسلمین محمدنقی لطفی

حوزه/حجت الاسلام والمسلمین لطفی با تاکید بر ضرورت آشنایی طلاب و روحانیون با آثار و اندیشه های شهید مطهری، تصریح کرد: حوزویان باید همچون استاد مطهری در میدان مقابله با شبهات و انحرافات وارد شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از ایلام، حجت ااسلام والمسلمین محمدنقی لطفی، در جمع  اساتید و طلاب مدرسه علمیه فاطمه زهرای اطهر(س) ایلام، با گرامیداشت هفته معلم، به بررسی شخصیت کم نظیر شهید مطهری پرداخت وگفت: استاد مطهری در همه صحنه های انقلاب اسلامی حضور پرشور و موثری داشتند و افکار، دیدگاه ها و کتاب های ایشان باعث چراغ راه نظام و انقلاب اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در استان ایلام افزود: در اوج خفقان رژیم ستم شاهی و اشاعه فرهنگ مادیگرایی، شهید مطهری در دانشگاه ها و محافل مختلف با سخنرانی های  کوبنده توانست مکتب های مادی گرا را از میدان خارج کند و معارف دین مقدس اسلام را برای نسل تشنه بیان کند.

وی تصریح کرد: استاد مطهری آگاه وعالم به مسایل روز بود و با شناخت عمیق از توطئه های فرهنگی دشمنان که در لباس دین می خواستند با معارف اسلام مخالفت کنند، آنها را رصد کرده وارد میدان می شد و با قلم بسیار زیبایش در برابر افکار و اندیشه های باطل آنها می ایستاد.

حجت الاسلام والمسلمین لطفی در پایان، طلاب و روحانیون را به مطالعه آثار شهید مطهری توصیه کرد تا چراغ راه  مسیر طلبگی آنان باشد

در پایان این مراسم از اساتید مدرسه علمیه فاطمه زهرای اطهر(س) ایلام با اهدای لوح و جوایزی تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha