سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
کد خبر: 379118
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۴
حجت الاسلام مهدوی امین

حوزه/مدیر کل تبلیغات اسلامی استان لرستان گفت:امروز جامعه اسلامی بیش از هر زمان دیگری به احیاء آموزه های قرآنی و اخلاقی نیاز دارد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از لرستان، حجت الاسلام سعید مهدوی امین امروز در بازدید از دبیرستان علوم و معارف اسلامی شهرستان دلفان با اعلام اینکه مدارس صدرا تلاش دارند تا نسلی علمی ،مومن و انقلابی را تربیت نمایند افزود:امروز باید با تامین زیرساخت های آموزشی در این مدارس به تربیت نسلی سالم و صالح همتی مضاعف داشته باشیم.

وی با بیان اینکه اکثر دانش آموزان مدارس صدرا جذب مدارس علمیه و حوزه می شوند افزود:استقبال از ورود به حوزه از بین دانش آموزان مدارس صدرا بسیار چشمگیر است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان لرستان با اشاره به اینکه امروز باید علوم و معارف اسلامی و همچنین آموزه های قرانی در دستور کار ویژه نهادهای آموزشی قرار گیرد تصریح کرد:امروز جامعه اسلامی بیش ار هر زمان دیگری به احیاء آموزه های قرآنی و اخلاقی نیاز دارد.

حجت الاسلام مهدوی امین با اشاره به اینکه امروز دبیرستانهای علوم و معارف اسلامی وظیفه خطیر تربیت نیروهای کارآمد،علمی و مبلغ را بر عهده دارند اظهار داشت:امروز باید این مدارس کیفیت علمی آموزشی خود را برای تربیت نسلی توانمند ارتقاء دهند و دانش پژوهان این مدارس توان علمی پاسخگویی به شبهات و سوالات مخاطبان را در زمینه های گوناگون داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه امروز طلاب و دانش آموزان دبیرستانهای علوم و معارف اسلامی وظیفه سنگین تبلیغ و نهادینه کردن معارف اسلام ناب محمدی و معارف اهل بیت(ع) را در جامعه دارند افزود:با توجه به آسیب های اجتماعی عصر حاضر و جنگ نرم دشمن توجه به تربیت دینی و ارتقاء کیفیت آموزش در این نهادها نیازی ضروری است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha