جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حامد نیکزادیان مشاور رئیس مرکز خدمات در امور استان ها

حوزه/ مدیر سفرهای استانی رئیس مرکز خدمات از سفر رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه به استان بوشهر و دیدار با طلاب و روحانیون این استان خبر داد.

حامد نیکزادیان در گفتگو با خبرگزاری «حوزه»، با اعلام این خبر بیان کرد: به حول قوه الهی در ابتدای سال 95، سالی که مزین شده به سال "اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل" از سوی رهبر معظم انقلاب(مدظله‌العالی) و سال "آینده‌نگری، ارتقاء هدفمندی خدمات، اقدام و عمل" از سوی رئیس مرکز خدمات، دهمین سفر استانی رئیس مرکز خدمات و هیئت همراه به استان بوشهر، در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه 20 و 21 اردیبهشت‌ماه برگزار خواهد شد.
وی با بیان اینکه دیدار با حوزویان استان و اطلاع از مشکلات آنان از مهم‌ترین اهداف سفر استانی رئیس مرکز خدمات است، افزود: از اهداف دیگر این سفرها می‌توان به تقدیر از طلاب ممتاز تحصیلی و مدیران و اساتید حوزه‌های علمیه، معرفی جایگاه مرکز خدمات برای مسئولین استانی و طلاب و روحانیون و دیدار با شخصیت‌های برجسته حوزوی استان اشاره کرد.
مدیر سفرهای استانی رئیس مرکز خدمات با اشاره به اینکه استان بوشهر نزدیک به 4 هزار طلبه و روحانی در دو گروه شیعه و اهل سنت دارد، گفت: این استان 30 مدرسه علمیه دارد که 18 مدرسه مربوط به شیعیان و 12 مدرسه مربوط اهل سنت است و همچنین 12 مدرسه علمیه برادران و 18 مدرسه علمیه خواهران دارد.
وی تصریح کرد: استان بوشهر مجموعاً 20 شهر حوزوی دارد و دورترین شهر حوزوی استان عسلویه است که 300 کیلومتر با مرکز استان فاصله دارد.
نیکزادیان ابراز داشت: در این سفر دو روزه، پنج گروه با حضور در شهرها و 30 مدرسه علمیه استان با اساتید، مدیران، طلاب و روحانیون استان از نزدیک دیدار و گفتگو خواهند کرد و از طلاب ممتاز، اساتید و مدیران موفق نیز تقدیر به عمل خواهد آمد.
وی با بیان اینکه عصر روز دوشنبه 20 اردیبهشت‌ماه رئیس مرکز خدمات وارد استان می‌شوند، گفت: دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، استاندار بوشهر، چند تن از شخصیت‌های برجسته حوزوی در مرکز استان، اساتید، مدیران و طلاب مدارس علمیه برادران شهرستان بوشهر، اساتید و مدیران و طلاب مدارس علمیه خواهران شهرستان بوشهر، دیدار با روسا و مسئولین ادارات مرتبط با مرکز خدمات استان، بازدید از درمانگاه خیریه امام رضا(ع) وابسته به مرکز خدمات استان و مراسم کلنگ زنی پروژه احداث ساختمان اداری مرکز خدمات حوزه‌های علمیه استان، ازجمله برنامه‌های رئیس مرکز خدمات، در سفر به استان بوشهر است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha