جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
فروپاشی خانواده

حوزه/ معاون امور استان های شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور گفت: بیش از صد شبکه ماهواره ای فارسی زبان به دنبال انحراف خانواده ها برای تربیتی لائیک مدار هستند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد، حجت الاسلام والمسلمین عبدالعلی ابراهیمی، در نشست مسئولان ستاد نماز جمعه شهرهای خراسان رضوی، گفت: بیش از صد شبکه ماهواره ای فارسی زبان، به دنبال انحراف خانواده ها برای تربیتی بر اساس لائیک هستند و از شگردها و کارشناسان فن، به خوبی استفاده می کنند.

وی با تاکید بر اینکه امروز مخاطب محوری یکی از مهمترین کارها در نماز جمعه است، ابراز داشت: رقیبان ما به دنبال جذب هستند و به همین علت نباید تقصیر را به گردن دیگران انداخت و به طور مثال، متولی امر تربیت را تنها دولت، فضای مجازی، محیط و... دانست.

معاون امور استان های شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور با اشاره به شعار امسال، یادآور شد: مشکل امروز این است که پر حرف و کم کار هستیم؛ این همه اختلاف، درگیری، از صحنه خارج کردن رقیب به همین علت است.

وی افزود: وقتی که نگاه تغییر کند و تصمیم و عمل بیاید، گرایش نیز بیشتر می شود و هنر نهاد امام جمعه نیز این است که افکار گوناگون را جذب کند.

حجت الاسلام ابراهیمی به تاکیدهای مقام معظم رهبری درباره الگوی اسلامی پیشرفت اشاره و خاطر نشان کرد: نهاد امامت جمعه به دنبال این امر است که حرکت، تحول و کاری انجام دهد تا مطالبات نایب امام زمان(عج) و ولی امر مسلمانان جهان تامین و اقدام شود.

وی ابراز داشت: امروز کار ما حساس است و مشتری محوری برای کار دینی از رسیدگی به یک نوزاد سخت تر می باشد و براساس آیه قرآن، باید خود را به مشقت بیندازیم.

گفتنی است؛ در این نشست که در محل نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خراسان رضوی در مشهد برگزار شد، درباره آیین نامه اجرایی، نظم اداری، جوان گرایی و... مطالبی اشاره شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha