جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کد خبر: 379271
۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۴
اسکندری

حوزه /معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران کشور بر نهادینه سازی سبک زندگی اسلامی توسط طلاب خواهر تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین رضا اسکندری در جمع اساتید وطلاب مدارس علمیه خواهران که در سالن اجتماعات مدرسه فاطمیه برگزارشد،گفت:امروز تعالی خانواده ها با توجه به هجمه فرهنگی که از سوی دشمنان برای از هم پاشیدن بدنه خانواده به کار می برند نقش طلاب واساتید خواهران در این برهه بسیار خطیر است.

وی به برنامه ریزی مدون وکار آمد از سوی مدیران مدارس علمیه خواهران تاکید  وبیان داشت: حوزه علمیه خواهران نهادی تصمیم ساز در برنامه ریزی برای خواهران طلبه در سراسر کشور به شمار می رود واگر بتوان به خوبی در این عرصه برنامه ریزی شود اثرات عمیقی در سراسر کشور خواهد داشت.

معاون فرهنگی حوزه  علمیه خواهران کشور  بیان داشت:خواهران جامعه هدف این مرکز هستند که نقش بسیار مهمی در عرصه های تربیتی ومدیریتی در خانواده وجامعه ایفا می نمایند.

حجت الاسلام والمسلمین اسکندری شناسایی برتر استعدادهای برتر ونخبه را برای مدیران مدارس حوزه های علمیه را مورد تاکید قرار داد وبیان داشت:شما مسئولین واساتید این مدرسه باید با حضور در مدارس مختلف این استان استعدادهای برتر ونخبه را شناسایی وآنها را در مجموعه حوزه های علمیه  به کار گمارید.

وی ادامه داد:اگر بتوانیم با برنامه ریزی وجلسات منظم در رابطه با برنامه های ی فرهنگی در مدارس تبادل نظر وهمفکری نماییم بسیارمی تواند اثر گزار باشد

این استاد حوزه  به سبک زندگی مورد نظر رهبر معظم انقلاب اشاره وخاطرنشان کرد:در برخی از ساختمان های مدارس علمیه خوشبختانه سبک معماری اسلامی مورد توجه قرار گرفته که نمونه همین معماری اسلامی در همین مدرسه  علمیه فاطمیه که در کشور بی نظیراست .

وی به نظام آموزشی در حوزه های علمیه  اشاره وخاطر نشان کرد:یکی از موضوعات اصلی نظام آموزشی در حوزه ها که  باید مورد توجه قرار گیرد نظام آموزشی وپژوهش  تربیت محور  است  که باید مورد توجه جدی مدیران واساتید مدارس علمیه باشد.

گفتنی است: خانم حاجی میرصادقی، مدیر مدرسه علمیه فاطمیه هم در ادامه  گزارشی از فعالیت های این مدرسه ارائه داد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha