شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
آیت الله طه محمدی - امام جمعه همدان

حوزه/آیت الله طه محمدی با تاکید بر ضرورت توجه به حوزه و روحانیت انقلابی، گفت: دشمن یعنی آمریکا درصدد است جاسوسان خود را در لباس روحانیت در آورد، لذا امروز باید مراقب نفوذ دشمن بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»از همدان، آیت الله غیاث الدین طه محمدی، شب گذشته در مراسم عمامه گذاری طلاب مدرسه رسول اکرم(ص) شهر مریانج که با حضور آیت الله موسوی اصفهانی، مدیر حوزه علمیه استان همدان و جمعی از روحانیون و مردم برگزار شد، اظهار داشت: فلسفه برگزاری جشن عمامه گذاری در حوزه های علمیه آن است که ارزش علمای دینی در جامعه هنوز روشن نشده و باید به این مسأله توجه کرد.

امام جمعه همدان خاطر نشان کرد: در روایت است که شیطان تمام اهتمام خود را به کار می گیرد تا از حضور و تربیت علما در جامعه جلوگیری کند، چرا که علما تمام رشته های شاطین را پنبه کرده اند.

وی به ارزش و جایگاه علم در تربیت انسان اشاره کرد و افزود: انسان جاهل بایک تلنگر گمراه و منحرف می شود ولی انسان عالم به علوم الهی به راحتی از مسیر هدایت الهی منحرف نخواهد شد.

آیت الله طه محمدی در ادامه با تاکید بر ضرورت توجه به حوزه و روحانیت انقلابی، ابراز داشت: دشمن یعنی آمریکا درصدد است جاسوسان خود را در لباس روحانیت در آورد، لذا امروز باید مراقب نفوذ دشمن بود.

نماینده ولی فقیه در همدان ادامه داد: در زمان رضا خان، انگلستان به قدری از نفوذ روحانیت در جامعه واهمه داشت که تمام تلاش خود را برای ایجاد شکاف در بین روحانیت و مردم به کار گرفت و در این زمینه تا حدودی موفق بود.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان تصریح کرد: تنها قشری که می تواند دین خدا را خوب بفهمد و به آن عمل کند، علما هستند و براساس روایتی از رسول خدا(ص) این علما از انبیای بنی اسرائیل بالاتر هستند.

وی در پایان به علمای مسلمان نما نیز اشاره کرد و گفت: مفتیان وهابی برای آن که اسلام تخریب و شود و آمریکا و اسرائیل پیروز شوند، جهاد نکاح را ایجاد کردند که رسوایی بزرگی به بار آورد.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha