جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کد خبر: 379303
۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۸
محمدرضا عارف

حوزه/ منتخب مردم تهران در مجلس شورای اسلامی بر لزوم حل مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم در مجلس آینده تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، دکتر محمد رضا عارف صبح امروز در دیدار با آیت الله گرامی گفت: خوشبختانه مجلس دهم، مجلسی شاداب و علمی و همراه با عقلانیت و تدبیر است و بیشتر از آنکه سیاسی باشد، مجلس علمی و تعقلی است.

وی افزود: افراد نخبه با انتخاب مردم به مجلس راه یافتند و این مساله مایه خرسندی است؛ 120 نفر از برگزیده شدگان در مجلس آینده دارای مدرک دکتری و 120 نفر نیز دارای مدرک کارشناسی ارشد هستند؛ در این دوره 18 زن وارد مجلس شده اند که با توجه به اینکه زنان 50 درصد از جامعه ما را تشکیل می دهند تشکیل یک فراکسیون قوی بانوان بسیار مهم بود.

منتخب مردم تهران در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: 30 درصد از منتخبان شهر تهران را بانوان تشکیل می دادند و 16 نفر از برگزیدگان نیز از جامعه ایثارگری کشور هستند.

وی با ذکر این مطلب که خط فقر در کشور وضعیت بدی دارد گفت: خوشبختانه در حال حاضر عزم ملی خوبی برای مبارزه با معضلات اقتصادی ایجاد شده است و هم اصولگرایان و هم اصلاح طلبان با شعار حل مشکلات اقتصادی وارد میدان شدند و امیدواریم با این عزم و به دور از فضای سیاسی به حل مشکلات کشور بپردازیم.

منتخب مردم در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: با وجود این همه مشکل در عرصه اقتصادی راهی جز موفقیت نداریم و باید این مشکلات را حل کنیم؛ امروزه اشتغال از مهمترین مشکلات کشور است که باید رفع شود و از دیگر سوی باید مشکل گردش پول و رشد و رونق بخش صنعت در کنار حل مشکل تورم از سوی مسئولان حل شود.

وی گفت: امروزه بانک ها در کشور اوضاع خوبی ندارند و اکثرا دارای مشکلات عدیده هستند و دولت نیز بزرگترین بدهکار به این سیستم است که باید چاره ای اندیشید که این مشکلات رفع شود و ثبات به عرصه اقتصادی کشور بازگردد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha