پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حضور پژوهشگاه علوم وفرهنگ اسلامی با ۱۵۰ عنوان اثر در بیست و نهمین نمایشگاه کتاب

حوزه/ سرپرست نشر پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی گفت: این پژوهشگاه بالغ بر ۳۶۰ عنوان اثر دارد که متأسفانه به دلیل محدودیت فضای بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تنها با ۱۵۰ عنوان اثر حضور یافته است.

 محمد باقر انصاری در گفت و گو با خبرگزاری«حوزه»، اظهار داشت: نشر پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی با  غرفه ای به  مساحت 24 متر مربع در بخش عمومی بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب در کنار بوستان کتاب حضور فعال دارد.

وی با اشاره به اینکه پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی بالغ بر 360 عنوان اثر را به چاپ رسانده است، گفت: متأسفانه به دلیل محدودیت فضا این پژوهشگاه تنها با 150 عنوان اثر حضور یافته است.

سرپرست نشر پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی تصریح کرد: در نمایشگاه  امسال دربخش بین المللی و دانشگاهی نیز از مسؤلین در خواست غرفه داشتیم اما متأسفانه به دلیل محدودیت های فضای نمایشگاه  موفق به حضور در این بخش ها نشدیم.

وی تأکید کرد: محدودیت های فضای نمایشگاه بزرگ ترین مشکل این دوره از نمایشگاه کتاب است که باعث شده برخی ناشر ها نتوانند با همه آثار خود حضور یابند و حتی بسیاری از ناشر ها از حضور در بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب جا مانده اند.

انصاری از حضور پر شور علاقه مندان به کتاب در این دوره از نمایشگاه خبر داد و گفت: برخلاف اینکه انتظار می رفت به دلیل جابه جایی نمایشگاه بین المللی کتاب به شهر آفتاب حضور مردم کم رنگ تر از سال های قبل باشد اما خوشبختانه تا به  امروز استقبال خوبی از نمایشگاه صورت گرفته است.

* حضورنشر دیجیتال پژوهشگاه برای اولین بار در نمایشگاه کتاب

وی ابراز داشت: امسال با تعامل خوبی که با اداره فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی داشته ایم نشر دیجیتال آثارمان را بر پایه جدید ترین نسخه موبایل کتاب خوان پژوهان راه اندازی کرده ایم.

سرپرست نشر پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی ادامه داد: این کتاب خوان تمام آثار پژوهشی دفتر تبلیغات اسلامی چه در مؤسسه بوستان کتاب و چه در نشر پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی را در بر خواهد گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha