جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله نوری  همدانی و عارف

حوزه/ حضرت آیت الله نوری همدانی بر وحدت و اتحاد، همدلی و همفکری مسئولین نظام و مردم در حول محول ولایت فقیه تاکید کردند و گفتند: مسئولین از اختلاف پرهیز کنند، چراکه اختلاف، باعث می شود دشمن در بین مسئولین جامعه نفوذ کند.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» حضرت آیت الله نوری همدانی ظهر امروز در دیدار با محمدرضا عارف  منتخب مردم تهران در مجلس دهم با بیان این که از  ویژگی های نظام اسلام ولایی  بودن آن  است که افراد متعهد و تاثیرگزار آمادگی خود را برای خدمت به مردم و تحکیم نظام اعلام کنند، گفتند: خدمت به مردم جامعه اسلامی از مقدس ترین خدمات است.

این مرجع تقلید با بیان این که خدمت به جامعه اسلامی در روایات بسیار سفارش شده و ثواب زیادی دارد، افزودند: معصومین(ع) فرموده اند برقراری امنیت و عدالت  در مسائل مختلف اجتماعی، فرهنگی و سیاسی بر فراوانی نعمت از جمله رسالت ها در جامعه اسلامی است.

ایشان با بیان اینکه این نظام دینی و انقلابی است و این انقلاب با انقلاب های دیگر فرق دارد اظهار داشتند: دلیل فرق این نظام با سایر نظام ها این است که ولی فقیه در راس نظام اسلامی قرار دارد.

حضرت آیت الله نوری همدانی بر وحدت و اتحاد، همدلی و همفکری همه مسئولین نظام و آحاد مردم در حول محول ولایت فقیه تاکید کردند و گفتند: مسئولین از اختلاف پرهیز کنند، چراکه اختلاف باعث می شود دشمن در بین مسئولین جامعه نفوذ کند.

معظم له در توجه بیشتر مسئولین به مسائل فرهنگی تاکید کردند و اظهار داشتند: مسئولین باید برای احیای فرهنگ اسلامی، تمام تلاش خود را به کار گیرند.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha