جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تصاویر/ دیدار دکتر عارف با مراجع و علمای قم

حوزه/ نمایندگان باید در جهت رفع مشکلات و موانع و نیز ایجاد رفاه و آسایش مردم شریف اهتمام کنید، به خصوص توجّه ویژه‌ای به محرومان و مستضعفان جامعه داشته باشید.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، حضرت آیت الله صافی گلپایگانی امروز در این دیدار دکتر عارف، با اشاره به این که فرصت نمایندگی مجلس شورای اسلامی یک امتحان الهی است، گفتند: مسائل دنیا، زودگذر است. مهمّ آن است که فرد متوجه این باشد که راهش، راه خداوند متعال و هدفش رضایت حضرت ولیّ‌عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) باشد.

ایشان افزودند:  باید شخصی که این مقام را عهده‌دار می‌شود به دنبال تحصیل رضایت خداوند و رضای بندگان او باشد و همه؛ چه نمایندگان و چه غیر آنها، در این وظیفه و هدف علی السّواء هستیم؛ بالأخره امتحان است؛ و بايد سعی کنیم از اين امتحانات سربلند بيرون بياييم.

ایشان در بخش  دیگری ازسخنان خود، با اشاره به وجود برخی از روحانیون در مجلس شورای اسلامی، بیان داشتند: البته عزیزانی که به عنوان روحانی در مجلس انتخاب شده‌اند، وظیفه بیشتری دارند. درست است که در اصل، وظیفه همه، حفاظت از احکام الهی و حدود شرع است، لیکن اشخاصی که در این لباس مقدّس هستند، وظیفه بسیار بالاتری دارند و باید در جایی که لازم است مواظبت بیشتر و اهتمام زیادتری داشته باشند.

این مرجع تقلید در بخش دیگری از توصیه‌های خود به نمایندگان مجلس، بیان کردند: اصل انقلاب توسط همین مردمی بود که با خلوص نیّت و فداکاری، آن را پدید آوردند و اکنون نیز همه مسئولان بخصوص شما نمایندگان باید در جهت رفع مشکلات و موانع و نیز ایجاد رفاه و آسایش مردم شریف اهتمام کنید، به خصوص توجّه ویژه‌ای به محرومان و مستضعفان جامعه داشته باشید.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha