شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
کتاب

حوزه/حجت الاسلام والمسلمین موسوی در بازدید از ایستگاه مطالعه مدیریت حوزه علمیه کرمانشاه، گفت: این ایستگاه با هدف ارتقای سطح مطالعه در میان کارکنان و مراجعین افتتاح شده است .

به گزارش خبرگزاری «حوزه»از کرمانشاه، به همت دفتر نمایندگی خبرگزاری حوزه در استان کرمانشاه، ایستگاه مطالعه در مدیریت حوزه علمیه کاستان راه اندازی شد.

این ایستگاه با هدف ارتقای سطح مطالعه در میان کارکنان و مراجعین افتتاح شد و انواع کتب و نشریات و روزنامه و محلات با محتوای مناسب اعم از ایثار و شهادت، فقه  در این ایستگاه در دسترس علاقمندان قرار دارد.

حجت الاسلام والمسلمین سید حبیب الله موسوی با افتتاح این ایستگاه مطالعاتی و تقدیر از اقدامات صورت گرفته، اظهار داشت: طلاب و اساتید باید نسبت به امر مطالعه اهتمام ویژه داشته باشند.

مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه عنوان داشت: افتتاح این ایستگاه مطالعه فرصت مناسبی برای بهره مندی از روزنامه ها، مجلات و کتاب های مختلف را در اختیار کارکنان و مراجعین مرکز مدیریت حوزه های علمیه قرار داده و آن ها را در جریان اخبار روز قرار می دهد.

وی در پایان ساماندهی ایستگاه مطالعاتی را خوب ارزیابی کرد و ابراز داشت: امید است بتوانیم ایستگاه مطالعاتی را روز به روز از نظر محتوایی ارتقاء داده و تجهیز کنیم.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha