جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام محمد قطبی

حوزه/ رئیس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: تبلیغات محیطی از مهم ترین فرصت های تبلیغی می باشد که مغفول مانده است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، حجت الاسلام محمد قطبی، رئیس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان صبح امروز در دیدار حجت الاسلام رزمجو رئیس مجمع عالی کانون های فرهنگی تبلیغی کشور ،با بر شمردن ظرفیت های فرهنگی، هنری و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی و نیز توسعه و تعمیق فرهنگ قرآن کریم اظهار داشت: تبلیغات محیطی از مهم ترین فرصت های تبلیغی است که مغفول مانده، است.

رئیس میز توسعه و تعمیق فرهنگ قرآن بیان کرد: محیط به مثابه مدرسه محیطی قرارگاه رفتاری و سکانس تصویری، فرصت مناسبی برای ترویج فرهنگ دینی است.

حجت الاسلام قطبی افزود: محصولات و صنایع فرهنگی یکی از مقوله هایی است که کمتر مورد توجه واقع شده و این درحالی است که محصولات فرهنگی ظرفیت بالایی برای انتقال مفاهیم و معارف دینی به جامعه دارد.

وی اظهار داشت: امید است مجمع کانون های فرهنگی تبلیغی کشور زمینه ی اقدامات وسیعی و بلند دامنه ای در این دو محور تبلیغات یعنی محیطی و صنایع فرهنگی به وجود بیاورد.

در ابتدای این دیدار حجت الاسلام رزمجو رئیس مجمع عالی کانون های فرهنگی تبلیغی کشور به معرفی مجمع عالی پرداخته و به ظرفیت و فرصت های تبلیغی اشاره کرد و آمادگی این مجمع را برای همکاری های تبلیغی و فرهنگی در سطح کشور اعلام کرد.

وی تصریح کرد: بیش از 4 هزار کانون تاکنون از سازمان تبلیغات اسلامی پروانه فعالیت دریافت و در سطح کشور در حال انجام فعالیت فرهنگی و تبلیغی می باشند.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha