چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام یونس شاهسونی

حوزه/ مدیر مدرسه امام صادق(ع) استهبان، از برگزاری نکوداشت آیت الله محمدرضا حدائق از علمای استان فارس با حضور بیش از ۴۰۰ نفر از مدعوین در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد این شهرستان خبر داد.

حجت الاسلام یونس شاهسونی، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در شیراز با اعلام این خبر گفت: نکوداشت آیت الله محمدرضا حدائق از علمای پیشکسوت و اساتید حوزه فارس، با هدف الگودهی به نسل جوان حوزه و آشنایی هرچه بیشتر آنان با سیره بزرگان، با حضور نماینده ولی فقیه فارس، تولیت آستان مقدس احمدبن موسی(ع)، علماء،  روحانیون، مسئولان حوزه استان، مسئولین استانی و ... روز پنجشنبه 22 اردیبشهت ماه، در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد استهبان برگزار می شود.

مدیر مدرسه امام صادق(ع) استهبان افزود: در این همایش، آیت الله ایمانی، نماینده ولی فقیه فارس و آیت الله سید علی اصغر دستغیب، عضو خبرگان رهبری به ایراد سخن خواهند پرداخت.

وی با بیان این که شهر استهبان مهد علماست، ابراز داشت: از بزرگان و علمای این شهرستان می توان از مرحوم آیت‌الله سید ابراهیم استهباناتی، علامه کبیر ملا شاه محمد اصطهباناتی، محمد باقر اصطهباناتی، نظام‌العلما اصطهباناتی، پروفسور نظام‌الدین فقیه و ... نام برد.

انتهای پیام  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha