جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کد خبر: 379493
۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۰
طلاب نخبه

حوزه/ مدیر مدرسه نخبگان یک شیراز، از برگزاری نشست قرآنی طلاب نخبه این حوزه علمیه، به همراه بیان نکات جذاب و شنیدنی تفسیر آیات قرآن به مناسبت حلول ماه شعبان خبر داد.

حجت الاسلام جوشن، در گفتگو با خبرگزاری «حوزه»در شیراز ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن میلاد گلهای باغ نبوت و اعیاد شعبانیه، گفت: همزمان با فرا رسیدن و حلول ماه شعبان، نشست قرآنی طلاب نخبه مدرسه علمیه نخبگان یک شیراز به همت معاونت تهذیب این حوزه  و با بیان نکات جذاب و شنیدنی تفسیر آیات قرآن با حضور قاریان برجسته و تعداد 40 نفر از طلاب در نمازخانه مدرسه برگزار شد.

وی افزود: هدف از برگزاری چنین نشست هایی، بهره‌مندی تمامی طلاب این حوزه علمیه با نکات و مفاهیم قرآنی و تقویت و ترویج فرهنگ قرآن خوانی بوده است.

مدیر مدرسه علمیه نخبگان یک شیراز اظهار داشت: برگزاری چنین محافل قرآنی به صورت ماهانه یکی از اقدامات تهذیبی و فرهنگی طلاب این حوزه علمیه به شمار می آید.

حجت الاسلام جعفر روشن گفت: در مدرسه علمیه نخبگان با توجه به حضور طلاب نخبه فعالیت‌های قرآنی و تفسیر آیات به صورت فوق برنامه صورت می‌گیرد تا طلاب و محصلین حوزه ما با آموزه‌های دینی آشنایی بیشتری پیدا کنند.

وی در پایان گفت: امروزه با وجود هجمه های دشمن باید بتوانیم با برگزاری محافل قرانی و قرآن خواندن تاثیرات بسزایی را در قشرهای مختلف مردم به وجود بیاوریم و همچنان همانند حضرات معصومین (علیهم السلام)، باید به وسیله قرآن به دل ها نور و صفا بخشیده و تمام گروه های جامعه را به قرآن و کتاب الهی جذب کنیم.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha