پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه

حوزه/ نمایشگاه امسال تهران همانند سال های گذشته با استقبال خوبی از سوی مردم و فرهیختگان، دانشجویان و محققان واقع شده است و در این راستا نقش مراکز حوزوی بسیار پرفروغ تر است.

به گزارش خبر گزاری «حوزه»،   انتشارات پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی سابقه بسیار خوبی در امر تولید کتاب علمی دارد و امسال پرفروغ تر از سال گذشته ظاهرشد و در این راستا900 اثر تولید کرده و100 عنوان آن انتشار اول است.

 بر اساس این گزارش: کتاب اخلاق الهی که جلد 6 و 7 تولید شده، کتاب مکتب اخلاقی _عرفانی نجف و جریان شناسی تفکر در جهان اسلام اثر حجت الاسلام  والمسلمین مهاجرنیا است  برای اولین بار  منتشر شده است.

انتشارات دانشگاه ادیان و مذاهب

 انتشارات دانشگاه ادیان و مذاهب نیز  با20 عنوان کتاب جدید به این نمایشگاه آمده است و آخرین انتشارات مرکز نشر و اثر  آیت الله  العظمی صافی گلپایگانی است. اسم کتاب  امام زمان(عج)« منتخب الاثر» و به عربی و در سه جلد منتشر شده است. ویژگی این کتاب این است که خیلی از روایات آن از اهل سنّت است و کتاب زن در پرتو اسلام و صراط المستقیم از دیگر آثار این مرجع تقلید در بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی تهران است که  در معرض دید علاقه مندان در آمده است.

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha