پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام مجید بنی عامریان

حوزه / حوزه های علمیه مهد تربیت عالمان دین و تبلیغ اصول و اندیشه های دینی در جوامع اسلامی هستند و در راستای اعتلای این هدف متعالی باید از تمام ظرفیت های بهره برد.

حجت الاسلام مجید بنی عامریان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه اظهار داشت: حوزه های علمیه مهد تربیت عالمان دین و تبلیغ اصول و اندیشه های دینی در جوامع اسلامی هستند و در راستای اعتلای این هدف متعالی باید از تمام ظرفیت های بهره برد.

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی (ره) شهرستان سنقر عنوان داشت: فراهم ساختن بستر آرامش طلاب در جهت افزایش یادگیری و رشد تحصیلی می تواند به ارتقاء سطح علمی حوزه های علمیه کمک کند، در همین راستا حلقه های معرفتی و آموزشی طلاب در این مدرسه برگزار می شود.

وی در ادامه افزود: این جلسات با حضور طلاب و اساتید و کادر مدیریتی مدارس برگزار شده و مسائل و مشکلات طلاب مطرح می شود، معاونان مدارس نیز در حیطه وظایف خود نسبت به مرتفع ساختن موانع موجود گام بر می دارند.

حجت الاسلام بنی عامریان تصریح کرد: حلقه های مذکور با هدف برطرف ساختن مشکلات طلاب و نظارت بیشتر بر روند آموزشی و پیشرفت تحصیلی آن ها برگزار می شود و انس و صمیمیت میان طلاب و مسئولان مدارس موجب می شود مشکلات خود را به راحتی با مسئولان مربوطه در میان گذارند.

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی (ره) شهرستان سنقر بیان داشت: این جلسات به صورت هفتگی و ماهیانه برگزار می شود و با تعامل بیشتر طلاب و مسئولان، نظارت بیشتری در زمینه های تحصیلی، اخلاقی و مالی طلاب صورت می پذیرد و در صورت نیاز اقدامات لازم انجام می پذیرد.

وی در پایان با ابراز رضایت از بازدهی این جلسات خاطرنشان کرد: امید است این روند تعاملی روز به روز بهبود یابد تا جایی که طلاب بدون هیچگونه دغدغه به تحصیل علم دین پرداخته و با آمادگی کامل در جامعه ظاهر شوند و به تبیین اندیشه های والای دینی بپردازند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha