جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام سید حبیب الله موسوی - حوزه کرمانشاه

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین موسوی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب درباره حوزه انقلابی، تصریح کرد: حوزه انقلابی در صیانت از آرمان های انقلاب و شهدا قاطعانه عمل می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در کرمانشاه، حجت الاسلام والمسلمین سید حبیب الله موسوی، در نشستی با مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه، با تبریک اعیاد شعبانیه اظهار داشت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به ویژه سپاه پاسداران، اقتدار و صلابت کشور را تضمین کرده و در راه اعتلای آرمان های انقلاب و اسلام با عزمی راسخ گام بر می دارند.

وی در ادامه افزود: امنیت و قدرت کشور مرهون خون شهدا، ایثارگری های رزمندگان و نیروهای مسلح در سال های جنگ تحمیلی است که با دست خالی در مقابل مزدوران و جیره خورهای ابرقدرت های دنیا ایستادگی کردند و اکنون نیز در صیانت از ارزش ها قاطعانه ایستاده اند.

مدیر حوزه علمیه کرمانشاه تصریح کرد: عزت کشور وابسته به اقتدار و مجاهدت نیروهای مسلح است و این اقتدار و صلابت در حال حاضر بیش از هر زمان دیگری اثرگذار است، زیرا کشور ایران مورد هجمه مستکبران جهان قرار دارد.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب درباره حوزه انقلابی، تصریح کرد: حوزه انقلابی در صیانت از آرمان های انقلاب و شهدا قاطعانه عمل می کند.

وی در پایان ضمن آرزوی توفیق و سعادت برای حجت الاسلام علیمراد یوسفی راد و سایر کارکنان سپاه حضرت نبی اکرم (ص) ابراز داشت:  امید است در سایه رهبری مقتدر و فرزانه، امنیت و آسایش کشور تداوم یابد.

ضرورت تربیت طلاب انقلابی

حجت الاسلام علیمراد یوسفی راد نیز در این نشست گفت: حوزه های علمیه با تربیت طلاب انقلابی و ارتقای سطح فرهنگی جامعه گام های بسیار مؤثری در اعتلای آرمان های انقلاب و زنده نگاه داشتن اندیشه های اسلامی برداشته اند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه در پایان با تقدیر از تلاش های حجت الاسلام والمسلمین موسوی در توسعه و تقویت حوزه های علمیه استان، بیان داشت: حضور علمای برجسته و شاخص در استان موجب اعتلای سطح دینی و فرهنگی خواهد شد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha