جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام علی عباسی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه قزوین گفت: امروز باید سیره امام سجاد در جامعه نهادینه و کتاب شریف صحیفه سجادیه مودر توجه قرار گیرد چرا که راهگشای بسیاری از گرفتاری ها است .

حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی، در گفتگو با خبرگزاری «حوزه» در قزوین ضمن تبریک اعیاد شعبان و ولادت با سعادت چهارمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت گفت: امام زین العابدین (ع) به امر خدای متعال و بنا بر مصلحت در صحنه کربلا دچار کسالت بوده و  به فیض شهادت نایل نشد ولی شهادت خیلی از اقوام خود را مشاهده کرد.

مدیر حوزه علمیه قزوین به نام مبارک زین العابدین اشاره وبیان داشت: به امام بزرگوار زینت عبادت کنندگان گفته شده که این افتخاری برای این امام همام است.

وی به  سیره وروش این امام بزرگوار پرداخت واظهارداشت:امام سجاد در مدت 35 سال پاسدار شیعه بودند وزهد وسخاوت حضرت امام زین العابدین (ع) مثال زدنی است که باید این ویژگیها را در زندگی خود همیشه به کار ببندیم.

 استاد حوزه علمیه قزوین به صبر وشکیبایی امام سجاد(ع) اشاره وعنوان داشت:امام زین العابدین نسبت به حوادث زمانه همیشه صبور و شکیبا بودوبا آرامش و فروتنی با مسایل برخوردمی کرد؛ امروز باید سیره این امام همام در جامعه نهادینه و  کتاب شریف صحیفه سجادیه مورد توجه قرار گیرد چرا که راهگشای بسیاری از گرفتاری ها است .

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha