پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
انجمن مطالعات اجتماعی حوزه

حوزه/ پنجمین مجمع عمومی به همراه سومین دوره انتخابات هئیت مدیره و بازرس انجمن مطالعات اجتماعی حوزه برگزارشد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، پنجمین مجمع عمومی به همراه سومین دوره انتخابات هئیت مدیره و بازرس انجمن مطالعات اجتماعی حوزه با معرفی اعضاء هئیت مدیره جدید برگزارشد.

بر اساس این گزارش: حجت الاسلام و المسلمین حمید پارسانیا  عضو انجمن مطالعات اجتماعی  حوزه علمیه قم در این مجمع  گفت:  در دومین مجمع عمومی، چار چوب انجمن به درستی و دقیق و سازمان یافته و منسجم شکل گرفته و بعد جایگاه و کمیته نشریه انجمن استقرار پیدا کرده است.

 وی بیان داشت: هئیت مدیره از  شش گروه علمی که متوسط آنها 8 نفر ثابت فقه اجتماعی مطالعات، فرهنگ و قرآن،  روش شناسی و فلسفه روش، خانواده، اندیشه شناسی مسلمین  تشکیل شده است.

 حجت الاسلام و المسلمین پارسانیا  با بیان اینکه  در این مدت حدود 20 نشست علمی برگزار گردید و دو کتاب نقد شد و یک نشریه منتشر شد و شماره دوم آن نیز آماده انتشار است گفت : باید فعالیت ها را وسیع تر کرد و در مقام اثبات  در بخشی از  فعالیت حضور جدیدتری باید داشته باشیم.

خاطرنشان می شود: در این دوره حجج الاسلام والمسلمین حمید پارسانیا، محسن خیری، حسین بستان، حسن غفاری فرد، مهدی قنبری، حسامی و  خانم امینی مجد به عنوان هئیت مدیره، محمد رضا ضمیری و روحانی زاده عضو علی البدل هیئت مدیره،  یوسف زاده و  پویا  به عنوان بازرس و فخر زارع به عنوان بازرس علی البدل انتخاب شدند.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha