شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
جنبشهای مقاومت فلسطین

حوزه / جنبش های مقاومت اسلامی فلسطین "حماس" و جهاد اسلامی خواستار گسترش دامنه انتفاضه و رویارویی همه جانبه با دشمن صهیونیستی در کرانه باختری، قدس و نوار غزه در سالروز فاجعه اشغال فلسطین شدند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، جنبش های مقاومت اسلامی فلسطین "حماس" و جهاد اسلامی خواستار گسترش دامنه انتفاضه و رویارویی همه جانبه با دشمن صهیونیستی در کرانه باختری، قدس و نوار غزه در سالروز فاجعه اشغال فلسطین شدند.

برپایه این گزارش به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، این دو جنبش در بیانیه ای مشترک ضمن تقدیر از فراخوان های جوانان فلسطینی برای گسترش دامنه انتفاضه در کرانه باختری و نوار غزه در سالروز نکبت، تمامی جوانان فلسطینی را به مشارکت گسترده در فعالیت های 68 امین سالروز اشغال فلسطین به منظور گرامیداشت سالروز نکبت، گسترش دامنه انتفاضه و به شکست کشاندن تمامی طرح ها و توطئه های دشمن فراخواندند.

این در حالی است که ائتلاف جوانان انتفاضه نیز روز گذشته با صدور فراخوانی خواستار مشارکت گسترده فلسطینیان در تظاهرات های روز خشم به مناسبت 68 امین سالروز اشغال فلسطین شد و از جوانان فلسطینی دعوت کرد امروز یکشنبه را به روز خشم و رویایی با اشغالگران صهیونیست تبدیل کنند.

سخنگوی ائتلاف جوانان انتفاضه در اظهاراتی مطبوعاتی در غزه تصریح کرد که روز 15 ماه می که مصادف است با روز یکشنبه باید روز خیزش سراسری و بازگشت به شهر و روستاهای فلسطینی باشد و این روز را باید به روز رویارویی با اشغالگران در سراسر اراضی اشغالی با انواع سلاح سرد و گرم و عملیات زیرگیری با خودرو تبدیل کرد .

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha