سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
امام خمینی

حوزه/بزرگداشت سالروز ارتحال ملکوتی بنیانگذار انقلاب اسلامی عظمت و اقتدار انقلاب را به رخ جهانیان می کشاند و نشان دهنده این است که مردم ایران، همواره پشتیبان ولایت فقیه و آرمان های امام و شهداء هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه جلسه ستاد بزرگداشت ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی با حضور دستگاه های فرهنگی و سایر ادارات شهرستان هرسین برگزار شد.

حجت الاسلام روح الله باقری، عظمت و جایگاه امام خمینی (ره) را موجب اقتدار انقلاب اسلامی دانست و عنوان داشت: نیروی معنوی و روحیه ایثار امام خمینی (ره)، همه را محو عظمت و بزرگی اش کرده بود.

امام جمعه شهرستان هرسین تصریح کرد: صدور انقلاب به نقاط مختلف جهان یکی از ثمرات مجاهدت امام خمینی (ره) است،  چراکه این عالم ربانی در قلب و روح آزادیخواهان جهان رسوخ کرده است.

این استاد حوزه علمیه با بیان این که برگزاری سالروز ارتحال امام خمینی (ره) باید با شکوه هرچه تمامتر برگزار شود، ابراز داشت: بزرگداشت سالروز ارتحال ملکوتی بنیانگذار انقلاب اسلامی عظمت و اقتدار انقلاب را به رخ جهانیان می کشاند و نشان دهنده این است که مردم ایران همواره پشتیبان ولایت فقیه و آرمان های امام و شهداء هستند.

حجت الاسلام باقری برگزاری بزرگداشت ارتحال امام خمینی (ره) را نوعی پاسداشت ایام الله دانست و عنوان داشت: با توجه به سفارشات اسلام در جهت گرامیداشت ایام الله، باید نسبت به تحقق این امر اهتمام ویژه داشت.

امام جمعه شهرستان هرسین در پایان گفت: برپایی سالروز بزرگداشت ارتحال امام خمینی (ره) نوعی معرفی و ترویج اسلام به جهان است؛ لذا باید نسبت به این امر توجه ویژه داشت.

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha