جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
غلامعلی جعفرزاده نماینده رشت

حوزه/ نماینده رشت در مجلس شورای اسلامی در خصوص اهمیت اتحاد و همدلی بین مسوولان گفت: مردم در تمام دوران پس از پیروزی انقلاب همواره پای نظام و انقلاب ایستاده اند و این مهم تنها در سایه وحدت و همدلی بین مسوولان اتفاق افتاده است.

غلامعلی جعفرزاده در گفت وگو با خبرنگار امور مجلس خبرگزاری «حوزه»، با تاکید بر اهمیت همدلی و فاصله گرفتن از تفرقه گفت: شاهد هستیم نظام اسلام دستاوردهای بسیاری داشته و این توفیقات در سایه توجه به توانایی داخلی و فاصله گرفتن از وابستگی بوده است.

وی با یادآوری اینکه شاهد بودیم دشمنان نظام تصور می کردند با تحریم می‌توانند نظام جمهوری اسلامی ایران را به بن بست برسانند گفت: ملت مقاومت کرد و مسوولان نیز در سخت ترین شرایط مردم را تنها نگذاشتند و این اتحاد و همدلی بین مردم و مسوولان باعث شد تا در دولت یازدهم نظام اسلامی از این تهدید بزرگ سربلند بیرون بیاید.

نماینده رشت با انتقاد شدید از کسانی که سعی داشته و دارند مذاکرات هسته ای را زیر سوال ببرند گفت: چرا این آقایان باور ندارند مذاکرات هسته ای نتیجه همدلی قوای مقننه، مجریه و قضاییه بوده و مقام معظم رهبری بر این مذاکرات نظارت مستمر داشته اند.

این عضو کمیسیون برنامه و بودجه با انتقاد از کسانی که به صورت آشکار دست به تخریب دولت می زنند گفت: می بینیم برخی از این افراد در مجلس حاشیه سازی می کنند و با وجود آنکه مقام معظم رهبری با  سخنرانی های خود، اعلام می کنند بر همه چیز احاطه دارند، با این وجود این افراد با موضع گیری های غیرمنصفانه دستاوردهای دولت و نظام را نمی بینند.

وی گفت: مسوولان از مجلس شورای اسلامی تا دولت و قوه قضاییه زیر چتر ولایت مطلقه فقیه کار می کنند و هر تصمیمی که در هر یک از قوای سه گانه اتخاذ می شود، خلاف نظر رهبری معظم انقلاب نیست.

جعفرزاده با اشاره به فراخوانهایی که مقام معظم رهبری صادر کرده اند گفت: راهپیمایی 22 بهمن یکی از نمادهای اتحاد مردم و نظام است که دیدیم در آخرین راهپیمایی، مردم حضور جدی داشتند و ثابت کردند همچنان خواهان جمهوری اسلامی هستند.

وی با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: مردم با حضور یک پارچه پای صندوقهای رای باز هم در یک همه پرسی ملی شرکت کردند. و به جهانیان گفتند در انتخاب مسئولان نقش دارند.

نماینده رشت مسوولان را مخاطب قرار داد و گفت: اینها گوشه ای از نقش مردم و تاثیر آن در ابعاد جهانی است. نباید اجازه دهیم، نقش مردم کمرنگ شود. اگر مردم نسبت به مسوولان بی اعتماد شوند، سال آینده نیز آزمونهای دیگری داریم بنابر این باید مراقب رفتارهای خود باشیم.

جعفرزاده با اشاره به جلساتی که بین سران قوا به صورت خصوصی برگزار می شود گفت: در این جلسات می توان بسیاری از اختلاف نظرها را مطرح و حل و فصل کرد،. بنابر این کشاندن اختلاف به میان مردم کار درستی نیست.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha