جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
عباس عماره از فرماندهان مقاومت در سوریه

حوزه/ حجت الاسلام قدرتی، با اشاره به مجاهدت های رزمندگان جبهه مقاومت در مقابله با گروه های تروریستی تکفیری، تصریح کرد: مردم بصورت خود جوش از جبهه مقاومت حمایت می کنند و باید پشتیبانی ها افزایش یابد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از سمنان، حجت الاسلام حسینعلی قدرتی، دبیر مجمع علماء سمنان، در جلسه این مجمع، با اشاره به مجاهدت های رزمندگان جبهه مقاومت در مقابله با گروه های تروریستی تکفیری، گفت: رزمندگان جبهه مقاومت در نبرد با تکفیری ها و دفاع از حرم اهل بیت(ع) از جان می گذرند و ما باید ادامه دهنده راه آنان باشیم.

وی با اشاره به حمایت های خود جوش مردمی از جبهه مقاومت، افزود: همه تلاش و کوشش خویش را برای ایجاد ستادی پر کار در امر پشتیبانی از جبهه مقاومت به کار خواهیم بست.

رئیس مرکز خدمات حوزه علمیه سمنان در ادامه با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر تلاش دشمنان بر دو قطبی کردن جامعه، ابراز داشت: ملت انقلابی ایران در دفاع از ولایت فقیه هرگز کوتاه نخواهد آمد، لذا باید با حفظ همدلی و تعامل و روحیه انقلابی، در مقابل توطئه ها دشمنان بایستیم.

حجت الاسلام قدرتی به برپایی جشن های مهدوی نیز اشاره کرد و گفت: با توجه به در پیش بودن نیمه شعبان باید با برنامه ریزی دقیق از ایجاد هرگونه فضای سوء استفاده منحرفین از این ایام جلوگیری شود.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha