جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام محمد محبی - حوزه قزوین

حوزه/ امروز باید منویات مقام معظم رهبری در رابطه با حضور حوزه و روحانیت در عرصه خدمات اجتماعی و هدایت فکری، دینی، سیاسی و بصیرت افزایی، در اولویت اصلی قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»از قزوین، حجت الاسلام محمد محبی، در جمع طلاب مرکز تخصصی کلام حوزه علمیه قزوین، گفت: امروز باید منویات مقام معظم رهبری در رابطه با حضور حوزه و روحانیت در عرصه خدمات اجتماعی وهدایت فکری، دینی، سیاسی و بصیرت افزایی، در اولویت اصلی قرار گیرد.

مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه پیام نور قزوین خاطرنشان کرد: امروز این مسئولیت عظیم، یعنی تبدیل جامعه به جامعه دینی بر عهده علما و روحانیون است، چرا که زندگی سیاسی زمانی ارمغان ساز اخلاق ومعنویت توام با عدالت اجتماعی است که مبتنی بر اخلاق الهی باشد.

وی با اشاره به این که حوزه و روحانیت تمدن سازند، ابراز داشت: ادامه داد: اگر امروز مردم ایران اسلامی با گونه های مختلف فرهنگی، قومی، زبانی ومذهبی همدل وهمسو در کنار هم به صورت مسالمت آمیز زندگی می کنند، مرهون دین اسلام ناب محمدی (ص) و تلاش های علما می باشد.

حجت الاسلام محبی تصریح کرد: اگر کشور ما در مقابل استکبار و محور شرارت در جهان یعنی اسرائیل جنایتکار و آمریکا مثل کوه، استوار ایستاده است، به برکت هدایت های علما و روحانیون

عضو شورای حوزه علمیه قزوین خاطرنشان کرد: علمای و روحانیون در این دنیای وانفسا مسئولیت خطیری برای تحول عظیم فرهنگی در جهان را به عهده دارند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha