جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
نشست طلاب مدرسه کوثر قزوین

حوزه/ در حال حاضر دشمنان مهدهای کودک و پیش دبستانی های را مورد هدف قرار داده اند و ما نیز برای مقابله با هجمه ها باید این مراکز را سنگر مبارزه با تهاجم فرهنگی قرار دهیم.

به گزارش خبرنگار  خبرگزاری «حوزه»از قزوین، کمیل یزدی از کارشناسان مسائل اجتماعی، در نشست عقیدتی طلاب با موضوع "امر به معروف ونهی از منکر"، در مدرسه علمیه کوثر خواهران، به تبیین مفهوم خانواده و بیان جایگاه آن در تربیت انسان پرداخت و گفت: خانواده امروز در نظام مقدس جمهوری اسلامی از جایگاه ارزشمندی برخوردار بوده و باید همه در تقویت این نهاد بکوشیم.

وی با اشاره به این که فرزندان ما امروز جزیی نگر هستند و رفتارهای والدین را تحلیل می کنند، ابراز داشت: در حال حاضر دشمنان مهدهای کودک و پیش دبستانی های را مورد هدف قرار داده اند و ما نیز برای مقابله با هجمه ها باید این مراکز را سنگر مبارزه با تهاجم فرهنگی قرار دهیم.

این استاد دانشگاه خاطرنشان کرد: همان طور که رهبری معظم انقلاب در رابطه با خانواده ونقش فرزندان بیانات ارزشمندی داشتند امروز طلاب و اساتید حوزه خواهران باید بیش از پیش این منویات را در مدارس و برای دانش آموزان و دانشجویان تحلیل وتبیین نمایند.

یزدی در رابطه با مسئله مهم امر به معرف ونهی از منکر در جامعه نیز بیان داشت:موضوع امر به معروف ونهی از منکر در دین اسلام بسیار ضروری است وهمه وظیفه داریم این مسئله مهم را در جامعه ترویج نماییم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha