پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
هم اندیشی مبلغان سمنان

حوزه/ روستاها و شهرهای استان به حضور روحانی جهت تبلیغ احکام بسیار نیازمند می باشند ولازم است روحانیون با حضور جهادی خود در مساجد و محله های فاقد روحانی، به تبلغ دین بپردازند تا مردم از وجود آنان بهره مند شوند.

به گزارش خبرنگار «حوزه» از سمنان،  نشست ماهیانه هم اندیشی و انتقال تجربیات تبلیغی مبلغین شهرستان های سمنان، سرخه و مهدیشهر با حضور حجت الاسلام حسینعلی قدرتی، مدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد استان سمنان و حجت الاسلام ابراهیم فامیلی، معاون تبلیغ حوزه علمیه استان، در مزل یکی از مبلغان استان برگزار شد.

در این نشست حجت الاسلام قدرتی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، گفت: روستاها و شهرهای استان نیازمند حضور روحانی جهت تبلیغ دین می باشند و لازم است روحانیون با حضور جهادی خود در مساجد و محله های فاقد روحانی، به تبلغ دین بپردازند تا مردم از وجود آنان بهره مند شوند.

رئیس مرکز خدمات حوزه علمیه استان در ادامه افزود: مبلغینی که در روستاهای دور افتاده و یا مدارس آموزش و پرورش به عنوان مبلغ امین مشغول هستند، به تمام معنا کار جهادی انجام می دهند و باید به امور رفاهی خانواده های آنان رسیدگی شود.

در این جلسه همچنین، حجت الاسلام فامیلی، معاون تبلیغ حوزه علمیه استان سمنان، فعالیت های انجام شده در این معاونت را تشریح کرد و مبلغین نیز به بیان تجربیات تبلیغی و آسیب ها و نحوه فعالیت در مدارس امین پرداختند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha