شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
 علاءالدین صفی خانی

حوزه /استاد حوزه قزوین گفت: حضرت علی اکبر (ع) جوانی است که وقتی دین و قرآن و ارزش ها به خطر می افتد فوری در میدان نبرد حاضر شده و از امر ولایت خود اطاعت می کند که باید این ویژگی الگوی نسل جوان ما باشد.

حجت الاسلام والمسلمین علاءالدین صفی خانی ، در گفتگو با خبرگزاری «حوزه»در قزوین ضمن تبریک فرا رسیدن ولادت باسعادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان گفت: هرچند جوانی جزیی از عمر یک انسان محسوب می شود اما خدای متعال برای دوران جوانی حساب ویژه ای باز کرده است .

معاون امور طلاب ودانش آموختگان حوزه علمیه قزوین در ادامه به ابعاد شخصیتی حضرت علی اکبر (ع) اشاره وبیان داشت:حضرت علی اکبر (ع) به عنوان یک جوان نمونه همیشه از ولی امر خود اطاعت نموده ودر ادب ،فروتنی، شجاعت، حق طلبی و دفاع از دین و ارزش ها در تاریخ بی نظیر و الگوی نمونه بود.

استاد حوزه علمیه قزوین خاطرنشان کرد:حضرت علی اکبر (ع) جوانی است که وقتی دین و قرآن و ارزش ها به خطر می افتد فوری در میدان نبرد حاضر شده  و از امر ولایت خود اطاعت می کند که باید این ویژگی الگوی نسل جوان ما باشد.

وی تصریح کرد:این ویژگی های حضرت علی اکبر (ع) باید امروز برای نسل جوان ما باید سرمشق قرار گیرد که خوشبختانه امروز جوانان ما در پی حق مداری هستند یعنی جایی که حق در میان باشد و ولی امرش دستور دهد در جهت احقاق حق تا پای جان ایستاده و خواهند ایستاد که دوران دفاع مقدس نمونه بارزی بر این ادعا است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha