جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کد خبر: 380060
۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۷
 صفر علی فتح اللهی

حوزه/بیش از سی تن از معاونان پژوهشی و پژوهشگران حوزه علمیه خراسان، در جریان برگزاری نمایشگاه کتاب تهران از آن بازدید و نیازهای حوزه خراسان را با خرید کتاب های جدید رفع کردند.

حجت الاسلام صفر علی فتح اللهی، مدير پژوهش حوزه علمیه خراسان،  در گفتگو با خبرگزاری «حوزه» در مشهد، با بیان اینکه در این سفر 17 معاون پژوهشی و 15 تن از پژوهشگران جوان حضور داشتند، گفت: این سفر علمی پژوهشی، در سه روز انجام و پس از شناسایی نیازمندی های پژوهشی مدارس علمیه و معاونت پژوهش، کتاب های مورد نیاز خریداری شد.

وی آشنایی با تازه های نشر در حوزه های علوم اسلامی و علوم انسانی را از اهداف این سفر علمی خواند و گفت: کتاب های پژوهشی، روش تحقیق و مهارت‌های پژوهشی، با رویکرد آموزشی، پژوهشی و تربیتی، در حوزه نیازسنجی پژوهشی خریداری شده است.

مدیر پژوهش حوزه علمیه خراسان، افزود: در راستای آشنایی طلاب با کتاب های پژوهشی و تازه‌های نشر، بن‌هایی در اختیار معاونان پژوهشی مدارس علمیه برادران قرار گرفت تا کتاب هایی را که پاسخگوی نیازمندی های مهارتی طلاب در روش تحقیق و پژوهش است، خریداری کنند.

وی به برخی از کتاب های خریداری شده موجود در کتابخانه تخصصی معاونت پژوهش حوزه علمیه خراسان اشاره و خاطرنشان کرد: کتاب هایی چون: روش تحقیق( شیوه های عملی مطالعات اجتماعی)، راهنمای روشهای آمیخته در پزوهش های علوم، تحقیق در مدیریت منابع انسانی، کتاب شناسی هویت اجتماعی، روش نگارش مقاله پژوهشی، روش تحقیق در فضای مجازی و... از جمله خریدهای امسال است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha