شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام سامان هادی پور موسسه امیربیان

حوزه/ همایش مبلغین مؤسسه امیر بیان ویژه ماه شعبان و ماه مبارک رمضان عصر امروز در سالن اجتماعات مدرسه علمیه معصومیه قم برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام سامان هادی پور بعد از ظهر امروز در همایش مبلغین مؤسسه امیر بیان ویژه ماه شعبان و ماه مبارک رمضان که در سالن اجتماعات مدرسه علمیه معصومیه قم  برگزار شد به دیدار رهبر انقلاب با اساتید و طلاب حوزه علمیه تهران اشاره کرد و گفت: در شرائطی که رهبر انقلاب نسبت به مسئله نفوذ در حوزه نگران هستند بعضی از افراد خواسته های نامعقول دارند و این مسئله باعث ناراحتی ایشان شد.

رئیس موسسه خطابه امیر بیان افزود: حوزه انقلابی حوزه ای است که در همه شرائط اقدام به فعالیت می کند.

وی با بیان این که  مسجد جمکران ظرفیت خوبی برای تبلیغ  برخوردار است گفت: باید حرکت کردو از ظرفیت عظیم جمعیت در نیمه شعبان بهره گرفت، این همان حوزه انقلابی است.

این مبلغ گفت: حوزه انقلابی یعنی تجدید نظر کردن در مسیر طلبگی و انجام رسالت طلبگی و یاری دادن حضرت ولی عصر(ع) است.

حجت الاسلام هادی پور اظهار داشت: امروز و در این شرائط باید امام عصر را یاری کرد، نیمه شعبان فرصت را مهیا کرده است  باید قدر دانست.

رئیس موسسه خطابه امیر بیان افزود: دشمن برای رخنه و فتنه تمام تلاش خود را بکار گرفته است، باید برای تبلیغ دین سختی ها و مشکلات را تحمل کرد و با تمام وجود در نیمه شعبان و 15 خرداد رحلت امام راحل به میدانآمد.

حجت الاسلام هادی پور اظهار داشت: در شرائط فعلی سکوت مبلغین  برای ترویج دین جایز نیست وباید این شرائط فعلی را درک کرده و اسلام و دین را یاری کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha