جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام والمسلمین صدیقی مراسم بزرگداشت آیت الله العظمی بهجت(ره)

حوزه/ آیت الله العظمی بهجت عالمی انقلابی و دلسوز نظام بودند و همواره جامعه و انقلاب را در مواقع مشکلات مختلف درک می کردند و نسخه ای برای آن می پیچیدند و همواره درد شیعه در وجودشان بود.

به گزارش خبر گزاری «حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین صدیقی  شب گذشته، در مراسم بزرگداشت آیت الله العظمی  بهجت که در مسجد فاطمه الزهرا (س) قم و از سوی شاگردان این مرجع فقید  برگزار شد، ضمن تبریک اعیاد ماه مبارک شعبان ابراز داشت: این ماه متبرکی است برای کسانی که عطش رسیدن به الله و معارف الهی را دارند. .

وی در ادامه با اشاره به جایگاه شخصیتی آیت الله العظمی بهجت بیان داشت: ایشان در مکتب اهل بیت(ع) تربیت شدند و همچون عبد صالح در پیشگاه خداوند دارای آبرو بودند و  دوری ایشان در جامعه اسلامی التیام بخش نیست؛  چرا که دارای یک پایگاه اسلامی و  آیینه تمام نمای مکتب اهل بیت و معارف الهی بوند که در وجود ایشان خداوند دیده می شد

امام جمعه موقت  تهران افزود: تجلی نور در ایشان به وضوح دیده می شد و وجه الله بود؛ چرا که رنگ خدا را به خود گرفته بودند.

وی  در ادامه با اشاره به فضیلت دعاها اظهار داشت: دعا نیاز شناسی و فقر شناسی و خدا شناسی را در وجود آدمی تجلی می بخشد و همچنین موجب بالا رفتن ظرفیت ها و درجات الهی می شوند.

حجت الاسلام والمسلمین صدیقی در بیان کشتار مسلمانان و هتک حرمت به آنها اظهار داشت: امروز طغیان وهابیت و مظلومیت شیعه و این بچه کشی و تجاوز و به نوامیس شیعه روز به روز بیشتر از گذشته شدت پیدا کرده است و گروهی از افراط گرایان که به کمک حامیان سعودی و غربی خود دست به تعرض و کشتار مسلمانان می زنند از خوی انسانیت دور و درنده و وحشی شده اند.

وی گفت: آیت الله العظمی بهجت عارف منزوی نبود و روحشان شیعه بود، آنانی که خود  را از انقلاب دور می کنند سنخیتی با ایشان ندارند؛ چرا که ایشان عالم انقلابی و دلسوز نظام بودند و همواره جامعه و انقلاب را در مواقع مشکلات مختلف درک می کردند و نسخه ای برای آن می پیچیدندو همواره درد شیعه در وجودشان بود.

امام جمعه موقت تهران  الهی بودن را از ملزومات سعادت مندی خواند و عنوان کرد:  تنها راه نجات بشریت در برابر مشکلات و حوادث محبت است که موجب نزدیکی به الله می شود، لذا کسی که دلش الهی نشود نجات نخواد یافت، چرا که تا کنون با تهدید کسی هدایت نخواهد شد.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha