پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تبلیغ دین

حوزه/ طلاب باید شبانه روز دغدغه ترویج و نشر دین را داشته باشند و با ایجاد ارتباط منسجم با تمامی بخش های جامعه، رسالت علمی و عملی خود را تحقق بخشیده و زمینه ساز ظهور حضرت حجت (عج) باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، در کرمانشاه، حجت الاسلام محمد پورحسین، رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی شهرستان سنقر، شامگاه چهارشنبه، در جمع طلاب مدرسه علمیه امام خمینی(ره) این شهرستان، با اشاره به اینکه حضرت علی اکبر (ع) رزمندگی و دلاوری را از حضرت امیر المؤمنان (ع) به ارث برده بود، اظهار داشت: زندگی حضرت علی اکبر (ع) سرشار از ویژگی های الهی بود و جوانان به ویژه طلاب جوان باید از آن حضرت الگو گیری کنند.

ویادامه داد: ارتباط عمیق طلاب با امامان معصوم و اقتدا به مکتب و سیره ائمه اطهار علیهم السلام مصداق تبیین دین در جامعه و نشر اندیشه های اسلام می باشد و قطعأ این مهم، مقدمات اعتلای بشریت را فراهم می کند.

رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی شهرستان سنقر خواستار تعامل هرچه بیشتر طلاب و روحانیون با سایر ادارات و نهادها شد و ابراز داشت: طلاب باید شبانه روز دغدغه ترویج و نشر دین را داشته باشند و با ایجاد ارتباط منسجم با تمامی بخش های جامعه، رسالت علمی و عملی خود را تحقق بخشیده و زمینه ساز ظهور حضرت حجت (عج) باشند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha