جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت‌الاسلام میرعمادی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با بیان این که امروز افرادی آگاهانه یا ناآگاهانه زمینه نفوذ دشمن را فراهم می کنند، تصریح کرد: شهدا خون دادند تا راه نفوذ دشمن مسدود شود و ما هم باید رهرو آن ها باشیم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی، پیش از ظهر امروز در یادواره ۱۰ هزار شهید جامعه عشایری کشور، در خرم آباد با بیان این که شهدا سرمایه های معنوی ملت هستند، گفت: شجاعت بی نظیر و  جانفشانی شهدا، ملت ایران را به عنوان ملتی آزاده و الگو به دنیا معرفی کرد و امروز ما نیز باید قدردان و رهرو خون پاک شهدا باشیم.

رئیس شورای حوزه علمیه استان لرستان با اشاره به این که امروز ملت ایران نفوذ ناپذیر در برابر ابرقدرت های دنیا، با اقتدار از مواضع خود دفاع می کند، خاطر نشان کرد: ملت ایران با بصیرت در مقابل هر گونه یاوه گویی دشمنان و مستکبران می ایستد و به نفوذ ناپذیری خود برای مقابله با اهداف دشمن ادامه می دهد.

وی با تاکید بر این که در قرآن کریم سه عامل برای موفقیت و نفوذ ناپذیری ملت ها ذکر شده است، ابراز داشت: نصرت الهی و رحمت پروردگار، رهبری مدبر و آگاه و وجود مردمی شجاع و با بصیرت از عوامل نفوذ ناپذیری ملت ها محسوب می شود.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان با بیان این که امروز نیز باید با هوشیاری و بصیرت، راه نفوذ نااهلان و نامحرمان را به درون نظام اسلامی سد کنیم، افزود: ملت نفوذ ناپذیر ملتی است که همواره بر سر آرمان ها و ارزش های خود می ایستد و به احدی اجازه دخالت در امور خود را نمی دهد.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی، یکی از اهداف اساسی دشمن را از بین بردن پایه های نظام و تضعیف جایگاه ولایت فقیه برشمرد و افزود: بصیرت، سازش ناپذیری، پیروی از ولایت و سر دادن شعار "مرگ بر استکبار" و "مرگ بر آمریکا" می تواند راهکاری اساسی در جهت جلوگیری از نفوذ دشمن باشد.

وی با بیان این که امروز افرادی آگاهانه یا ناآگاهانه زمینه نفوذ دشمن را فراهم می کنند، تصریح کرد: این افراد از عوامل دشمن هستند و باید با بصیرت تمام در جهت خنثی سازی نقشه ها عمل نماییم.

رئیس شورای حوزه علمیه استان لرستان در پایان با بیان این که رزمندگان عشایر، پیشگام حضور در جبهه های دفاع مقدس بودند، تصریح کرد: عشایر مردمی سلحشور، ولایت مدار و شجاع هستند و همواره در دفاع از کیان انقلاب اسلامی، داوطلبانه و با لبیک به ندای ولایت، در نبرد با دشمن حاضر بوده اند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha