جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
 قرآن

حوزه / طلبه حافظ کل قرآن مجید با تاکید بر اینکه قرآن نجات بخش جامعه بشری در عصر صنعت و ارتباطات است، گفت: امروز باید با ترویج آموزه های قرآنی در زمینه گسترش اسلام ناب گام برداریم.

حسین دهقان، طلبه حافظ کل قرآن مجید و جوان فرهیخته منتخب سال 95  در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در سمنان در خصوص نحوه آغازحفظ قرآن اظهارداشت: بنده از سن چهارده سالگی طعم و شهد کلام نور را  چشیده و در این وادی قرار گرفته و با تلاش و راهنمایی های اساتیدم توانستم طی مدت یک سال و چهار ماه حافظ کل قرآن شوم.

وی با بیان اینکه آغاز فعالیت های قرآنی ام برای حفظ از کانون میثاق جوانان دامغان آغاز شد، بیان داشت: از وقتی که به فضل الهی حافظ کل قرآن شدم، برنامه های متعددی داشته و در حضور علما و مراجع بسیاری تلاوت داشته ام که مورد استقبال آنان قرار گرفت.

این طلبه حافظ کل قرآن، با بیان اینکه  هم اکنون  در مدرسه باقر العلوم(ع) بسطام در پایه 5 حوزه مشغول تحصیل می باشم، در خصوص برنامه های خود بیان داشت: هم اکنون بخشی از اوقاتم را به تدریس حفظ و تجوید قران پرداخته  وبا برگزاری حلقه های صالحین و جلسات قرآنی در مساجد مختلف مشغول امر سربازی امام زمان(عج) هستم.

وی با تاکید بر ترویج علوم قرآنی در جامعه، بیان داشت: فراگیری قرآن موجب نزول برکات فراوانی در زندگی می شود که یکی از برکاتش هدایت شدن من به سمت حوزه بود و از طرفی موجب فراگیری  شرح نزول و احادیث بسیاری را برایم فراهم آورد.

این طلبه حافظ قرآن در پایان با تاکید بر این که قرآن نجات بخش جامعه بشری در عصر صنعت و ارتباطات است، گفت: امروز باید با ترویج آموزه های قرآنی در زمینه گسترش اسلام ناب گام برداریم.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha