شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
سردار نقدی

سردار نقدی با تاکید بر این که ملت انقلابی ایران بر سر خون شهدا با کسی معامله نمی کند، گفت: کسانی که می خواهند به فرقه ضاله بهائیت جایگاه و آبرو بدهند، بدانند که مردم از این فرقه ضاله بیزارند و پای آرمان های امام(ره) و شهدا ایستاده اند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، سردار نقدی، امروز در یادواره شهید قاسم مدهنی و گرامیداشت ۱۰ هزار شهید جامعه عشایر کشور، در خرم آباد با بیان این که انقلاب اسلامی با خون شهداء به وجود آمده و در این راه مشقت های فراوانی متحمل شده ایم، شجاعت، ولایت پذیری و سازش ناپذیری مردم شجاع این مرزوبوم را رمز و راز تداوم انقلاب خواند.

رئيس سازمان بسبج مستضعفین افزود: امروز نیز با پاسداشت خون شهدا، حفظ آرمان های اسلام و انقلاب و پیروی از منویات مقام معظم رهبری، با دشمن مبارزه خواهیم کرد و مقتدرانه جلوی نفوذ او را خواهیم ایستاد.

وی با بیان اینکه مکتب شهدا مکتبی درس آموز است، بیان داشت: مکتب شهدا، مکتبی ولایی و شکست ناپذیر است و در همه اعصار و قرون حافظ عزت و ارزش ها و الگویی کامل برای همه ملت هاست.

رئيس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به این که امروز جوانان شجاع و با غیرت برای مبارزه با دشمن، در سوریه، فلسطین و لبنان داوطلبانه حضور می یابند، افزود: این جوانان به تأسی از شهدا بی صبرانه در جهت پاسداشت ارزش های والای اسلام داوطلب می شوند.

سردار نقدی با بیان این که دشمن تمام تلاش خود را برای گمراهی جوانان بکار گرفته است، ابراز داشت: امروز بهائیت با انواع فتنه گری ها و جاسوسی سعی دارد جوانان را نسبت به ارزش ها دلسرد نماید که با بصیرت جوانان شجاع، این تلاش های شوم با شکست مواجه شده است.

وی با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) از فرقه ضاله بهائیت به عنوان جاسوس یاد کرده اند، افزود: کسانی که می خواهند به این فرقه جایگاه و آبرو بدهند، بدانند که مردم از این فرقه ضاله بیزارند و پای آرمان های امام(ره) و شهدا ایستاده اند.

رئيس سازمان بسیج مستضعفین با تاکید بر این که فرقه بهائیت تلاش می کند تا با ایجاد و تعدد شبکه های ماهواره ای و سایت های متعدد، جوانان را از ارزش ها و معنویات دور نگه دارد، تصریح کرد: امروز تمام تلاش دشمنان از بین بردن عزت و اقتدار ایران اسلامی است و در این مسیر روی اذهان جوانان و کمرنگ کردن معنویات سرمایه گذاری می کنند.

سردار نقدی در ادامه با بیان این که ملت غیور و انقلابی ایران اسلامی خصوصا جامعه عشایری هرگز پذیرای بی بند و باری نخواهد بود، تصریح کرد: روحیه غیرت مثال زدنی عشایر، با هر گونه بی بند و باری و کمرنگ نمودن ارزش های اخلاقی اسلامی به مبارزه می ایستد.

وی با اشاره به اینکه عشایر غیور و سرافراز این مرزوبوم در دفاع از میهن انقلاب اسلامی با جوانمردی، صداقت و جانفشانی مبارزه کردند، تصریح کرد: بارزترین ویژگی رزمندگان عشایر ایران اسلامی ولایت مداری و گوش به فرمان رهبری بوده و هست.

سردار نقدی با بیان اینکه عشایر قومیت های مختلف ایران از جمله عشایر آذری و ترک در جنگ چالدران، عشایر عرب در برابر رژیم انگلیس و عشایر لر در برابر رژیم ستمشاهی مبارزات زیادی از خود به یادگار گذاشته اند، خاطر نشان کرد: تقدیم ۱۰ هزار شهید جامعه عشایری کشور سند روشن حقانیت این دفاع جانانه است.

وی در پایان با اشاره به اینکه عشایر نقش مهمی در تولید و اقتصاد کشور دارند، گفت:عشایر می توانند در تحقق ابعاد اقتصاد مقاومتی و  تولید و خودکفایی این مرزوبوم نقش بسزایی داشته باشند و باید از این قشر حمایت های لازم صورت گیرد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha