سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
[۳۸۰۳۶۲] برگزاری جشن ولادت حضرت قائم در مرکز آموزش اسلامی هیوستون

حوزه/ مرکز آموزش اسلامی هیوستون در تگزاس، مراسم جشن شعبانیه، شب ولادت حضرت مهدی (عجل الله تعالی فرجه) را برگزار می‌کند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»،  مرکز آموزش اسلامی هیوستون واقع در ایالت تگزاس آمریکا، امشب مراسم جشن شعبانیه، شب ولادت حضرت مهدی (عجل الله تعالی فرجه) را برگزار می‌کند. در این مراسم که در مرکز آموزش اسلامی در جاده ووس جنوبی هیوستون در ساعت 7:30 شب آغاز شده و تا نیمه شب ادامه خواهد داشت، برنامه‌های متنوعی از جمله نماز جماعت مغرب و عشاء، قرائت قرآن مجید با ترجمه، قصیده خوانی جوانان، نمایش ویدئویی، تجلیل از فارغ التحصیلان، شرکت‌کنندگان و برندگان مسابقات و رقابت پرسش و پاسخ جوانان برگزار می‌شود.

سخنران این مراسم مولانا شمشاد حیدر است که به زبان انگلیسی برای شرکت‌کنندگان به صحبت می‌پردازد

همچنین در ساعت 11:15 اعمال کوتاه سفارش شده در این شب عزیز، خواندن 2 رکعت نماز، سوره یاسین، دعای کمیل و زیارت آل یاسین انجام شده و در آخر نیز مناجات شعبانیه، قصیده خوانی، زیارت امام حسین و نماز قضا خوانده می‌شود.

درباره مرکز آموزش اسلامی هیوستون

مرکز آموزش اسلامی هیوستون به عنوان مرکزی برای برگزاری نمازهای جماعت جمعه، جشن‌های اسلامی، برنامه‌های اجتماعی اسلامی و بالاتر از همه به عنوان مرکزی برای ترویج دانش اسلامی و ارزش‌های اسلامی به جامعه خدمت می‌کند. بخش بزرگی از این مرکز را دانشکده آموزشی الهادی تشکیل می‌دهد. رشد و شکوفایی این مرکز برعهده مولانا حر شبیری و اعضای هیات مدیره با مدیریت برادر فهیم کاظمی، اعضاء و داوطلبان جوان مسلمان می‌باشد. از اهداف اولیه مرکز آموزش اسلامی هیوستون آگاه‌سازی و تحصیل غیرمسلمانان و مسلمانان درباره اسلام، فراهم سازی اطلاعات دینی درباره اسلام در سطوح مختلف می‌باشد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha