جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
شیخ عمران حسین

حوزه/ اندیشمند مالزیایی گسترش فرهنگ فمنیسم را برده داری عصر جدید زنان دانست.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، پروفسور عمران حسین، ظهر امروز در نشست علمی "مهدویت و آخرالزمان" که در جامعه المرتضی(ع) در قم برگزار شد، با اشاره به آسیب های دجال در جامعه بشری گفت: دجال در واقع در اولین گام،  فعالیت‏ های فردی و اجتماعی خود را سامان می‎دهد و از آن جمله می‎توان به تلاش در زمینه بنیان کوبی نهاد خانواده اشاره کرد.

وی افزود: دجال می‎خواهد که زندگی فردی و اجتماعی مردم به سمت پوچ گرایی سوق پیدا کند؛ حمله امروز فرهنگ دجالی و استکباری غرب به زن، در واقع حمله به کل تمدن بشری است، زیرا اگر زن آسیب ببیند کل تمدن بشری از بین خواهد رفت.

 اندیشمند مالزیایی با ذکر این مطلب که امروزه زنان در دنیای غرب و دنیایی که همه به شکل غربی‎ها متمایل شده‌اند در حالی لباس می‏ پوشند که در واقع عریان هستند، گفت:  آنها سعی می‎کنند که فرهنگ برهنگی را برای کوبیدن فرهنگ زندگی زنانه به کار ببرند.

عمران بیان کرد: دجالی ها با استفاده از انقلاب فمنیستی به دنبال ایجاد انقلاب انحراف جنسی در جهان بودند و در این راه نیز به شدت در تلاش هستند و از هیچ فرصتی نیز نمی‎گذرند.

وی گفت: دجال می‎خواهد که زنان مثل مردان لباس بپوشند و به جایی برای کار بروند که مردان می‎روند و به نوعی رفتار کنند که عین رفتار مردانگی است یعنی به شکلی رفتار کننده زن بودن خود را فراموش کنند.

 اندیشمند مالزیایی  اظهارکرد: امروزه مشاهده می‎شود زنان به مشاغل مردانه روی آوردهاند و به مشاغل مردانه می‎روند و مردانه می‎پوشند و ورزش می‎کنند و خود را عیان می‎کنند.

عمران حسین بیان کرد: اسلام موافق با به بند کشیدن زن نیست، بلکه بیان می‎کند زن و مردم با هم تفاوت دارند و زن باید زندگی زنانه داشته باشند؛ در قرآن زن و مردم به سان شب و روز هستند که دجال غربی می‎خواهد زن و مرد را به یک شکل دگرگون شده مبدل کند.

وی گفت: دجال می‏گوید که گرچه خداوند در قرآن این تفاوت را بیان کرده است، ولی ما آن را قبول نداریم و می‎خواهیم که حرف خود را به کرسی بنشانیم.

این استاد مالزیایی بیان کرد: امروزه کشورهایی مثل سنگاپور و اندونزی به کشورهایی مبدل شده‎اند که نمونه‎های انقلاب فمنیستی در آنها ایجاد شده است و زنان در این کشورها به سان برده زندگی می‎کنند.

وی گفت: یکی از دلایلی که دجال به دنبال تمایل مردان به زنانگی و تمایل زنان به مردانگی است، ایجاد و تقویت حس همجنس گرایی در جهان است که این کار نیز در حال حاضر با سرعت در حال شیوع است و امروز برخی سیاستمداران غربی به راحتی زا این مساله سخن می‎گویند و در برخی کشورها این مساله به شکل یک قانون مصوب شده است.

عمران بیان کرد: در آخرالزمان در ابتدا دجال ظاهر میشود و سپس امام زمان(عج) ظهور می‎کنند و پس از ایشان نیز حضرت عیسی(ع) ظهور می‎کنند و سپس نماز جماعت به امامت امام زمان(عج) برپا می‎شود.

وی گفت: شهر دمشق در آخرالزمان از اهمیت بسیاری برخوردار است و بسیاری از تحلیلگران روایات اسلامی تحولات دمشق را با تحولات ظهور کاملا مرتبط می‎دانند زیرا در ببسیاری از روایات از تقابل امام با دجال در این شهر سخن گفته‎اند.

این استاد مالزیایی بیان کرد: در بسیاری از روایات بیان شده است که امام زمان(عج) در مسجد جامع دمشق در حالی حضور دارند که دور ایشان حصار کشیده شده که می‎تواند موید این مطلب باشد که این جنگ تا آن زمان ادامه می‎یابد.

وی گفت: سلفی‎ها که گرفتار نص گرایی محض هستند در شناخت این روایات بسیار گمراه شده‎اند و درک درستی از مهدویت ندارند و به دلیل این که به ظاهر آیات نگاه می‎کنند، از تاویل آیات و بسیاری از روایات بی بهره هستند و به همین خاطر به جان هم می‎افتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha