سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
حجت الاسلام توسلی نژاد مدیر مرکز خدمات حوزه قزوین

حوزه/ مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه قزوین گفت: رسانه ملی می تواند نقش مهمی در شناساندن فعالیت های حوزه و روحانیت، ایفا نماید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام توسلی نژاد، در نشستی با مدیر کل صدا وسیمای مرکز قزوین، به تاثیر گذاری رسانه ملی اشاره کرد و گفت: رسانه ملی می تواند به خوبی و هنرمندانه کارکردهای عظیم حوزه های علمیه را به مردم معرفی کند.

مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه قزوین در ادامه با اشاره به فعالیت های این مرکز، بیان داشت: طلاب و روحانیون سربازان امام زمان (عج) محسوب شده و مسئولان مرکز خدمات، خدمت به این عزیزان و خانواده و فرزندان قشر روحانیت را برای خود یک افتخار  می دانند.

وی ادامه داد: مرکز خدمات حوزه علمیه قزوین در مدت فعالیت خود توانسته همایش تجلیل از فرزندان ممتازین خانواده روحانیت و اعزام اردوهای زیارتی به مشهد مقدس و ... را انجام دهد.

حجت الاسلام توسلی نژاد به برگزاری همایش بزرگ تجلیل از معمرین استان قزوین اشاره و خاطرنشان کرد: معمرین استان، عمری در راه تبلیغ و همچنین در دوران دفاع مقدس، نقش بی بدیل و ماندگاری داشتند و وظیفه خود می دانیم که از این روحانیون در این همایش تجلیل نماییم.

مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه  قزوین ابراز امیدواری کرد: شبکه استانی بتواند فعالیت های این روحانیون را در قاب رسانه به خوبی به تصویر بکشد.

مهندس معصومی فر، مدیرکل صدا و سیمای قزوین نیز در این نشست آمادگی این رسانه را برای پوشش و انعکاس برنامه های حوزه اعلام کرد.

گفتنی است، همایش بزرگ تجلیل از معمرین استان قزوین، 8 خرداد، در سالن اجتماعات  اداره کل تبلیغات اسلامی استان برگزار می شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha