چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام عباس رحیمی - خمینی شهر

حوزه/ امام جمعه خمینی شهر گفت: اگر می خواهیم نشان دهیم که منتظر واقعی امام زمان(عج) هستیم، باید پشتیبان رهبری و و لایت فقیه باشیم و در واقع، با چنگ و دندان، تا رسیدن به مقصد نهایی، از انقلاب اسلامی ایران محافظت کنیم.

حجت الاسلام عباس رحیمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اصفهان، با تبریک سالروز ولادت حضرت ولی عصر(عج)، به مسأله انتظار اشاره کرد و گفت: بحث انتظار یکی از ویژگی های بارز شیعه است که به واسطه آن منتظر ظهور امام زمان(عج) می ماند تا با آمدنش، جهان را پر از عدل و داد کند.

وی با اشاره به این که باور انتظار در اذهان عمومی با حقیقت انتظار متفاوت است، ابراز داشت: امروز متاسفانه در جامعه اسلامی بی تقوایی، زد و بند ها، نفاق و ... در حال گسترش است و اینها موانعی است که ظهور را به تاخیر می اندازند.

امام جمعه خمینی شهر همچنین با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران زمینه ساز ظهور حضرت مهدی(عج) است، ابراز کرد: امروز می بینیم برخی از دوستان انقلاب نیز لغزش هایی در حساس ترین شرایط داشته اند و آنهایی که باید حامی انقلاب، نظام و ولایت و رهبری باشند، در دام شیطان می افتند.

حجت الاسلام رحیمی تصریح کرد: اگر می خواهیم نشان دهیم منتظر واقعی امام زمان(عج) هستیم، باید پشتیبان رهبری و و لایت فقیه باشیم و در واقع با چنگ و دندان تا رسیدن به مقصد نهایی، از انقلاب اسلامی ایران  محافظت کنیم و این جز با اخلاص در کارها، تقوا، فداکاری، ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر و حفظ روحیه انقلابی و جهادی امکان پذیر نیست.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha