جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام معبودی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قزوین

حوزه/ حجت الاسلام معبودی گفت: امروز نیروهای اطلاعاتی ما در همه عرصه ها چه در داخل کشور وچه درخارج از کشور، به خوبی مسائل را رصد کرده، اجازه هیچ گونه نفوذی را دشمنان نداده و نخواهد داد.

حجت الاسلام علی معبودی در گفتگو با خبرنگارخبرگزاری «حوزه» از قزوین، با تبریک نیمه شعبان، گفت: بی شک سربازان گمنام امام زمان (عج) امروز در تمام عرصه های مختلف این نظام بر آمده از خون شهدا چشم بینای نظام محسوب شده وهمیشه هوشیارهستند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین خاطرنشان کرد: اگر امروز کشورهای مختلف ناامن بوده و امنیت و آرامش در آن کشورها وجود ندارد به خاطر نداشتن اشراف اطلاعاتی است که خوشبختانه امروز نیروهای اطلاعاتی ما در همه عرصه ها چه در داخل کشور وچه درخارج از کشور به خوبی مسائل را رصد کرده، اجازه هیچ گونه  نفوذی را دشمنان نداده و نخواهد داد.

وی افزود: عزت واقتدار کشور و آرامش وامنیت ما مرهون تلاش های سربازان گمنام امام زمان (عج) است و باید همیشه قدردان این عزیزان باشیم.

حجت الاسلام معبودی یادآور شد: نیروهای امنیتی و اطلاعاتی جمهوری اسلامی با ایمان راسخ و ولایت مداری خوشبختانه در همه ماموریت های محول شده به خوبی انجام وظیفه می کنند که جای تقدیر دارد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha