جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مصطفی میرلوحی

حوزه/حجت الاسلام و المسلمین میرلوحی گفت: آل سعود که خود را کلیددار امن ترین مکان و مقدس ترین مکان روی زمین می دانند ، بیشترین جنایت را در کشورهای اسلامی انجام داده و مروج اصلی اسلام آمریکایی در جهان هستند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد، حجت الاسلام و المسلمین میرلوحی، حجت الاسلام سیدمصطفی میرلوحی، مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه امام صادق(ع)،طی سخنانی در حرم رضوی پیرامون مسئله امامت گفت: حدیث متواتر "من لم یعرف امام زمانه .. " به این مضمون مهم اشاره دارد که شیعه و سنی مسئله امام  را قبول دارند  و بر این مهم تاکید دارند کسی که بمیرد و امام زمانش را نشناسد به مرگ جاهلیت مرده است .

وی در ادامه با بیان اینکه اسلام آمریکایی به دنبال از بین بردن جایگاه زنان در جامعه اسلامی است، بیان داشت: امروز داعش به پشتوانه نوامیس مسلمان در بازار موصل را به فروش می گذارند؛  برده فروشی در عصر حاضر را دوباره به راه انداخته و به عصر جاهلیت برگشته اند.

حجت الاسلام و المسلمین میرلوحی  با اشاره به اسلام هراسی در کشورهای دنیا توسط داعش و فرماندهان اصلی او در اروپا و آمریکا گفت: امروز مسلمان ما اگر از کشوراسلامی به یک کشور اروپایی سفر کنند در فرودگاه و پلیس های بین الملل این کشورها اگر نام آنها محمد و القاب پیامبر خاتم باشد؛ به آنها تهمت تروریست زده و  آنها را  وحشی می خوانند.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه امام صادق(ع) با تاکید براینکه  آل سعود به عنوان مدعی خادمین خانه خدا امروز مروج اسلام آمریکایی در دنیا هستند، افزود: آل سعود  و خاندانش که خود را کلیددار امن ترین مکان و مقدس ترین مکان روی زمین می دانند ، بیشترین جنایت در کشورهای اسلامی انجام می دهند و این روزها خودشان مروج اسلام آمریکایی در سرزمین های اسلامی هستند.

وی علت این خباثت هاو جنایت های مکرر تکفیرهارا عدم  معرفت به امام و شناخت امام معصوم بیان کرد و افزود:در ترکیه که ادعا می کند که حکومت هزار ساله عثمانی دارد اجلاس برگزار می کنند و ایران و حزب الله   را به خاطر  نظام اسلامی محکوم می کنند  که این امر نتیجه دور شدن از اسلام ناب محمدی است.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha