جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله جنتی

حوزه /دبیر شورای نگهبان ، نهاد خبرگان رهبری را راهی برای تحقق آرمانهای مردم مسلمان ایران دانست و افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی و امام (ره) مکرراً به جایگاه خبرگان رهبری در کشور تاکید کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، آیت‌الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان در مراسم افتتاحیه پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در ارائه گزارش از روند برگزاری پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان، گفت: مجلس خبرگان جایگاه بسیار مهمی در کشور ما دارد و یکی از نهادهای برآمده از انقلاب اسلامی است که به تعبیر امام خمینی (ره) در راس همه مسئولیت‌هاست.

وی ادامه داد:‌ نهاد مجلس خبرگان رهبری راهی است برای تحقق آرمان مردم مسلمان و ستمدیده که حکومت اسلامی بر پایه نظریه مترقی ولایت فقیه از سوی امام راحل انتظار می‌کشیدند.

دبیر شورای نگهبان با تاکید بر اینکه مجلس خبرگان رهبری مظهر حاکمیت ارزش‌های اسلامی است، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز در دیدار اخیرشان با نمایندگان خبرگان چهارم نکات بسیار مهمی را درباره وظایف و کارکردهای این مجلس یادآوری کردند.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب نفوذ،‌حفظ خصوصیات انقلابی و حل نشدن در هاضمه خطرناک جهانی اشاره کردند و وظیفه مجلس خبرگان را انقلابی ماندن و انقلابی فکر کردن عنوان فرمودند.

آیت الله جنتی  همچنین برگزاری انتخابات 7 اسفند سال گذشته را در صحت و سلامت کامل عنوان کرد و افزود: با حمایتهای رهبری معظم انقلاب و پشتیبانی مردم، انتخابات 7 اسفند در کمال صحت و سلامت برگزار شد.

دبیر شورای نگهبان خاطرنشان کرد:‌انتخابات هفتم اسفند 94 علاوه بر رضایت مردم رضایت رهبری را نیز در بر داشت و ما از حمایت معظم‌له به شورای نگهبان به خود می‌بالیم و خدا را سپاسگزاریم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha