پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
آیت الله العظمی موسوی اردبیلی در دیدار وزیر علوم

حضرت آیت الله موسوی اردبیلی با بیان این که دانشگاه ها باید رونق بیشتری بگیرند گفتند:اقدام فرهنگی در دانشگاه ها ارزشمند است.

 به گزارش خبرگزاری«حوزه» حضرت آیت الله موسوی اردبیلی در دیدار وزیر علوم تحقیقات و فناوری  با تشکر از اقدمات انجام شده در وزارت علوم گفتند: اقدامات شما در حوزه های مختلف مایه خوشحالی و مسرت است و ما به وجود شماها که درک درستی از دانشگاه و مراکز علمی دارید امیدواریم و این را مایه خیر وبرکت برای دانشگاه ها و مراکز علمی می دانیم و به همین میزان علاقمندیم با وجود شماها این مراکز، رونق و پیشرفت جدی تری داشته باشند.

معظم له در ادامه ،کارهای فرهنگی انجام شده در عرصه های مختلف خصوصاً حوزه دین را ارزشمند توصیف کردند و برای توفیقات بیشتر دست اندرکاران این امور دعا کردند.

دکتر فرهادی وزیر علوم تحقیقات و فناوری نیز در این دیدار  با تشکر از اختصاص وقتی که به ایشان و همکاران وی داده شده است بیان کرد: حدود 5 میلیون دانشجو، بیش از 2800  موسسه آموزش عالی و 76 هزار هیئت علمی داریم که این ظرفیت خوب و بالایی است برای انجام کارهای علمی، فناوری و توسعه مراکز علمی و این همان اساس کار ما در وزارت علوم است.

در ادامه دکتر سید ضیاء هاشمی معاون فرهنگی اجتماعی وزیر علوم گزارشی در زمینه اقدامات انجام شده در حوزه فرهنگ دینی ارائه کرد و گفت: در طول دوسال ونیم گذشته فعالیت های فرهنگی اجتماعی دانشجویان بیش از یک و نیم برابر شده، نشریات دانشجویی به 8 هزار رسیده، مشارکت های دانشجویی بین 40 تا 60 درصد رشده کرده و این نشان دهنده این است که امیدواری و نشاط در نسل دانشجو رو به افزایش است و امیدواریم با رهنمودهای بزرگان دین این روند افزایش یابد.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha