شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت‌‌الاسلام موسوی مقدم

حوزه/ معاون امور استان های سازمان صدا و سیما گفت: اگر در جنگ رسانه ای که امروزه شاهد آن هستیم، نتوانیم خود را به محتوای غنی و فن آوری روز تجهیز کنیم، نه تنها شکست می خوریم، بلکه آسیب هایی جامعه ما را تهدید می کند که ممکن است به این سادگی ها جبران نگردد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین موسوی مقدم، عصر امروز در آیین افتتاحیه اتاق رژی صدا و سیما در حرم کریمه اهل بیت(ع) گفت: رسانه از دو بخش محتوا و فن آوری تشکیل شده است که نبود هر کدام، موجب ضعف شدید در اطلاع رسانی می شود.
وی فن آوری و محتوا را پیکره واحدی در رسانه عنوان کرد و گفت: محتوا، رسالت اصلی رسانه است که باید آن را از مبدا به مقصد برساند، ولی زمانی این محتوا می تواند به مقصد خود برسد که به فن آوری روز مجهز باشد.
معاون امور استان های سازمان صدا و سیما با اشاره به سرعت رشد تکنولوژی و فن آوری در عصر حاضر اظهار داشت: صدا و سیما در چنین شرایطی و با وجود کمبودهای مالی فراوان، توانست بسیاری از این فن آوری ها را بومی سازی کرده و در میدان رقابت رسانه ای به حرکت خود ادامه دهد.
وی خاطرنشان کرد: امروزه با اهتمام به توان داخلی، بیش از 90 درصد از نیازهای فن آورانه صدا و سیما در داخل کشور تأمین می شود، این در حالی است که در دو دهه گذشته، کوچک ترین دستگاه ها و لوازم از خارج کشور تأمین می شد.
حجت الاسلام والمسلمین موسوی مقدم در ادامه افزود: اگر در جنگ رسانه ای که امروزه شاهد آن هستیم، نتوانیم خود را به محتوای غنی و فن آوری روز تجهیز کنیم، نه تنها شکست می خوریم، بلکه آسیب هایی جامعه ما را تهدید می کند که ممکن است به این سادگی ها جبران نگردد.
وی افزود: امروز به برکت وجود مکتب اهل بیت(ع)، حوزه، نظام اسلامی، حرم کریمه اهل بیت(ع) و...، سرمایه محتوایی عظیمی در اختیار ماست، باید این سرمایه عظیم را به مخاطبان زیادی که در سراسر جهان هستند، برسانیم و آنها را با آموزه های اسلام ناب محمدی سیراب سازیم.

انتهای پیام// ۱۵/ ۳۱۳

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha