پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
آیت الله نابلسی

حوزه/ آیت الله نابلسی گفت: مقاومت، راه را به امت اسلام نشان داد تا پس از سال ها بردگی و اشغال و تحمل ظلم و زورگویی و استکبار غربی ها بار دیگر آزادی و کرامت و عزت خود را بازیابند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، آیت الله عفیف النابلسی از علمای لبنان عید مقاومت و آزادی لبنان را به مردم این کشور تبریک گفت و افزود: این عید راه را به امت اسلام نشان داد تا پس از سال ها بردگی و اشغال و تحمل ظلم وزورگویی و استکبار غربی ها بار دیگر آزادی و کرامت و عزت خود را بازیابند.

ایشان خاطر نشان کرد: مقاومت، نماد آگاهی به ماهیت اشغالگران و توطئه دشمنان است که عمل آنها ایثار و جهاد و اخلاق آنها دفاع از مظلومان است.

آیت الله نابلسی ادامه داد: امروز مقاومت نقطه امید آزادی فلسطین و نابود کردن تکفیری ها است و این مناسبت، اهمیت مقاومت را به ما یادآوری می کند که این مقاومت بود که ما را از حملات پی در پی اسرائیلی ها نجات داد و در آینده نیز از لبنان حمایت خواهد کرد.

ایشان افزود: این عید همچنین فرصتی برای یادآوری فداکاری و ایثار رزمندگان مقاومت است که اگر آنها نبودند ما نیز مزه ثبات و امنیت را نمی چشیدیم و از این رو عید مقاومت، فرصتی برای تشکر از خداوند و تشکر از مجاهدان مقاومت است که به دشمنان لبنان آموخته اند که جرات هیچ حماقتی به خود راه ندهند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha