جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام والمسلمین تکیه ای

حوزه/ باید برای زیر ساخت های مسجد و مسئله معنوی آن اهتمام ویژه کرد، توجه به مسجد جمکران، توجه به عظمت و جایگاه معنوی آن است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»،حجت الاسلام والمسلمین علیرضا تکیه ای عصر امروز در دیدار با اعضای شورای عالی استانها که در مسجد جمکران برگزار شد، با بیان این که جمکران مکان مقدسی است و از زمان های گذشته مورد توجه مردم قرار داشته و مورد عنایت حضرت ولی عصر(ع) گفت: جمکران پایگاه عظیم تشیع،  فرا ملی و جهانی است.

قائم مقام تولیت مسجد مقدس جمکران با بیان اینکه خدمت  به مسجد جمکران خدمت به نظام و جامعه اسلامی است افزود: باید به این مکان خدمت کرد چون همه نگاه های مسلمانان به این مسجد است.

وی افزود: باید برای زیر ساخت های مسجد و مسئله معنوی آن  توجه ویژه کرد، توجه به مسجد جمکران ، توجه به عظمت و جایگاه   معنوی آن است.

چمران  رئیس شورای شهر تهران نیز در این دیدار در سخنانی با بیان انیکه مسجد جمکران یکی از مساجد مهم در دنیا است. گفت: حضرت مهدی(ع) منجی است که همه ادیان منتظر او هستند همه منتظرند تا او قیام نماید و جهان را پر از عدل و داد کند.

وی عنوان کرد: انتظار همانند انقلاب محرک است و دشمن در تلاش است تمام این نیروی محرک را هر طوری است از بین ببرد و موشک و انرژی هسته ای همه بهانه است و دشمن می خواهد ریشه را از بین ببرد.

چمران با بیان اینکه اولین باری که به این مسجد آمدم، شش سالم بود و با درشکه به اینجا آمده ام گفت: از آن زمان خیلی می گذرد و خیلی تفاوت کرده است.

 رئیس شورای شهر تهران افزود: باید از معماری اسلامی در اینجا استفاه کرد و زیر ساخت آنها را ساخت تا مکانی راحت  برای عبادت  زائران باشد.

 

 

 

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha