جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
علی اصغر ظهیری

حوزه/ محقق و پژوهشگر حوزه و دانشگاه، لازمه دفاع از ارزش های اسلامی و الهی را تقویت بصیرت انقلابی دانست.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام  علی اصغر ظهیری طی سخنانی در جمع برخی از بسیجیان سپاه علی بن ابیطالب(ع) که در حسینیه ستاد این سپاه برگزار شد، با اشاره به اهمیت فوق العاده مساله مهدویت و امام زمان شناسی اظهار داشت:  این که قرآن کریم به صراحت وعده می دهد وارثان حقیقی زمین، مستضعفان و صالحان خواهند بود ، یک پیام آشکار برای ماست که مرعوب هجمه جبهه باطل و مستکبران عالم نشویم.

وی با اشاره به این که امروز یکی از عوامل اصلی برهم خوردن امنیت و آرامش حقیقی در این کره خاکی، دوری از ولی خداست، گفت: امنیت کامل رهاورد حاکمیت مهدوی است که از جمله برکات آن امنیت اقتصادی، فرهنگی، سیاسی ، نظامی و غیره خواهد بود.

این خطیب حوزوی همچنین با بیان این که امروز به برکت نظام اسلامی و خون های مطهر شهدا  و هدایت های مقام معظم رهبری، بالاترین سطح امنیت در کشور ما برقرار است، افزود: ما باید بیش از هر زمان دیگری قدردان این نعمت و امنیت باشیم و با تقویت بینش و بصیرت دینی و انقلابی خود در مسیر دفاع از ارزش های اسلامی برآییم.

وی در ادامه با بیان این که در طول تاریخ بعد از غیبت ولی عصر(عج) تاکنون، افراد و گروه های زیادی ادعای دروغین مهدویت داشته اند، خاطرنشان کرد: به ویژه در دوران معاصر استعمارگران و مستکبران عالم، از جریان های دروغین و انحرافی استفاده ابزاری کرده اند تا اهداف شوم خود را پیش ببرند.

حجت الاسلام  ظهیری گفت: مدعیان و فرقه های انحرافی به اسم مهدویت متاسفانه از جهل بخشی از مردم سواستفاده کرده و باعث گمراهی بیشتر این طیف از افراد شده اند و حال آن که راه مقابله با این جریانات خطرناک ، تقویت معرفت و بینش نسبت به حضرت حجت(عج) است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha