جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کد خبر: 380934
۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۹
حجت الاسلام جواد بهشتی پور

حوزه/ مدیر کل روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها به تشریح برنامه هفتگی حرم مطهر پرداخت.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام جواد بهشتی پور با اشاره به برگزاری آیین سخنرانی حرم بانوی کرامت پیش از نماز ظهر و عصر در شبستان امام خمینی(ره) گفت: حجج اسلام والمسلمین نجف زاده و اخوی در این برنامه به ایراد سخن می پردازند.
وی با اشاره به برگزاری برنامه زمزم معرفت با حضور اساتید و فضلای حوزه گفت: در هفته جاری این برنامه با حضور حجج اسلام والمسلمین تراشیون، وحید پور، محمدی، رستم نژاد و ملکی در تمامی روزهای هفته برگزار می شود.
مدیر کل روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس ادامه داد: در هفته جاری، بعد از نماز مغرب و عشا حجج اسلام والمسلمین ماندگاری، حسینی قمی، میردامادی، رفیعی و فرحزاد در شبستان امام خمینی(ره) به ایراد سخن می پردازند.
وی قرائت زیارت عاشورا با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین مؤمنی و مداحی آقای یزدان پناه در روز پنجشنبه (۹۵/3/13) بعد از نماز صبح، قرائت دعای کمیل با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین فرحزاد و مداحی حاج علی مالکی نژاد بعد از نماز مغرب و عشا و قرائت زیارت جامعه کبیره توسط حجت الاسلام شهیدی (پنجشنبه) ساعت ۲۲:۳۰ را از دیگر برنامه های حرم مطهر عنوان کرد.
حجت الاسلام بهشتی پور در پایان افزود: دعای ندبه این هفته حرم مطهر با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین گنجی و مداحی حاج سید احمد شمس در روز جمعه، 14 خردادماه جاری بعد از نماز صبح در شبستان امام خمینی(ره) برگزار می شود.

انتهای پیام// ۱۵/ ۳۱۳

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha