سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
امام مهدی

حوزه/ دوره تربیت مربی مهدویت، ویژه طلاب پایه ۴ به بالا، از سوی دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان، در اهواز برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام نیسی، سرپرست اداره آموزش‌های کاربردی دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به برگزاری دوره تربیت مربی مهدویت در خوزستان، گفت: این دوره با موضوعات نقد فرقه‌های نوظهور در راستای جریان مهدویت و آخرالزمان، اجرا می‌شود.

وی با بیان این‌که اساتید این دوره از کارشناسان برجسته حوزه علمیه قم و خوزستان هستند، بیان داشت: تلاش شده با برگزاری هرچه بهتر این دوره‌ها، طلاب تخصص محوری را تربیت کنیم.

سرپرست اداره آموزش‌های کاربردی دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان، با اشاره به تعداد کلاس‌های این دوره، گفت: دوره تربیت مربی مهدویت در 14 هفته برگزار می شود، بدین صورت که در هر هفته 2 روز و در هر روز 6 ساعت کلاس درسی باید برگزار شود.

حجت‌الاسلام نیسی، با بیان این‌که در پایان این دوره، ضمن برگزاری کارگاه عملی یا همان اردوی پایانی، آزمون جامع نیز برگزار می‌شود، ابراز داشت: اگر طلاب در آزمون پایانی حدنصاب نمرات را کسب کنند، إن شاءالله به آنان گواهی معتبر پایان دوره مهدویت اهداء می‌شود.

وی شرایط طلاب شرکت کننده در این دوره را اتمام پایه3 دانست و ادامه داد: هر طلبه باید ضمن همراه داشتن اسکن مدارک تحصیلی، همچون کارت ملی، شناسنامه، اشتغال به تحصیل و یک قطعه عکس، فرم مربوط به ثبت‌نام را پر کرده و نهایتاً در مصاحبه شفاهی دفتر تبلیغات شرکت کند، تا موفق به شرکت در این دوره گردد.

سرپرست اداره آموزش‌های کاربردی دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان، در پایان، آخرین‌مهلت ثبت‌نام برای شرکت در این دوره را 15 خردادماه جاری خواند و گفت: إن شاءالله کلاس‌های این دوره، پس از ماه مبارک رمضان، در دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان، برگزار می‌شود.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha