شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
دیدار مردمی حجت الاسلام والمسلمین رئیسی

حوزه/ تولیت آستان قدس رضوی به مسئله اشتغال و بیکاری اشاره کرد و گفت: ارتباط بدون حائل و حجاب با مردم، برای همه مسئولان امر ضروری است و هر کسی در هر مسئولیتی، باید سخن مردم را بشنود و از این فرصت استفاده کند.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از مشهد، حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی، در حاشیه دیدار مردمی، در رواق مبارکه کوثر حرم مطهر رضوی، شنیدن دیدگاه ها، نظرات و درخواست های مردم را فرصتی مغتنم خواند و گفت: مسئله اشتغال و بیکاری یکی از مسائل مطرح شده از سوی مردم بود و این موضوعی است که در مراجعات بسیاری از مسئولان مورد اشاره قرار می گیرد و امروز یکی از مشکلات جدی کشور ما به حساب می آید.

وی با تاکید بر اینکه اشتغال خواسته به حق مردم است، افزود: دولتمردان وظیفه دارند که زمینه اشتغال و رفع رکود و بیکاری در کشور را فراهم کنند و نسبت به ریشه کن کردن این معضل گام بردارند.

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری، در ادامه با بیان اینکه گفت و گو با مردم به هیچ عنوان خسته کننده نیست، اظهار کرد: ارتباط بدون حائل و حجاب با مردم، برای همه مسئولان امر ضروری است و هر کسی در هر مسئولیتی، باید سخن مردم را بشنود و از این فرصت استفاده کند.

تولیت آستان قدس رضوی تاکید کرد: البته شنیدن حرف مردم به این معنا نیست که حتما خواسته آن ها انجام می شود. به طور قطع، امکانات و اختیارات ما محدود است و نمی توانیم به همه درخواست ها عمل کنیم. اما نفس ارتباط با مردم و شنیدن مشکلات آن ها موضوعیت دارد.

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی، مشی رهبر معظم انقلاب را در این زمینه یاد آور شد و تصریح کرد: امروز نه مشغله ما بیشتر از مقام معظم رهبری است و نه کار های بیشتری از ایشان داریم. اما شاهدیم معظم له با مردم ارتباط دارند، به منازل شهدا سر می زنند و حرف های آن ها را می شنوند، ما نیز به عنوان سربازان نظام و رهبری باید از سلوک ایشان درس بگیریم.

تولیت آستان قدس رضوی بر پیش بینی سازوکارهای لازم برای تسهیل امور مردم تاکید و عنوان کرد: ما در وهله اول باید سازوکارها را به گونه ای طراحی کنیم که مردم نیازی به ارتباط مستقیم با مدیران نداشته باشند و مسائل و مشکلاتشان در فرایند ها به سهولت رفع شود و در وهله بعد نیز اگر شخصی به نظرش آمد که نتوانسته کارش را در فرایند های جاری و حوزه های کاری پیگیری کند، باید بتواند به سهولت با مدیر ارشد ارتباط بگیرد و مسئله اش را مطرح کند.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha