سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
[۳۸۱۰۹۱] مسلمانان آمریکای شمالی ۷۰۰ بسته مهربانی میان نیازمندان توزیع کردند

حوزه/ در راستای طرح کمک به نیازمندان ۷۰۰ بسته وسایل بهداشتی و مایحتاج زندگی  به نام کیسه‌های مهربانی به ساکنین نیازمند و سالمندان شهر بالتیمور در آمریکای شمالی اهدا شد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه  اعضای گروه امداد دایره اسلامی آمریکای شمالی در شهر بالتیمور ایالات متحده، در راستای طرح کمک به نیازمندان 700 بسته وسایل بهداشتی و مایحتاج زندگی  را به نام کیسه‌های مهربانی به ساکنین نیازمند و سالمندان هدیه کردند. این بسته‌های مهربانی‌ محتوی میوه‌جات، آب، خمیردندان، مسواک، مواد شوینده و لباس منزل بودند.

پروژه اهدای کیسه‌های مهربانی به نیازمندان همراه با 41مین همایش سالانه دایره اسلامی آمریکای شمالی پیاده شد که در این گردهمایی بیش از 25 هزار مسلمان به منظور مبارزه با اسلام‌هراسی و آگاه سازی جامعه درباره مذهب اسلام دور هم جمع شده بودند. این همایش برای سومین سال متوالی در بالتیمور شده است.

برپایه این گزارش به نقل از به نقل از baltimoresun.com، نعیم بیگ رئیس دایره اسلامی آمریکای شمالی در این باره گفت: ما به این فکر افتادیم که با حضور هزاران مسلمان از سرتاسر آمریکا در بالتیمور چه کمکی می‌توانیم به شهروندان این شهر بکنیم. مردم در وضعیت بدی قرار دارند و سالمندان و بی‌خانمان‌ها نیاز شدیدی به محصولات بهداشتی دارند.

بیگ در ادامه گفت: متاسفانه ترس از مسلمانان در سرتاسر ایالات متحده، خصوصا به خاطر انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به شدت زیاد شده است و سخنان نامزد‌های ریاست جمهوری آمریکا مثل دونالد ترامپ و پیشنهاد منع ورود مسلمانان به آمریکا در پی حملات تروریستی در افزایش اسلام‌هراسی نقش به سزایی داشته است.

واکنش سالمندان نیازمند به طرح بسته مهربانی

کیت کرودر سالمند 68 ساله ساکن لیندن پارک درباره این اقدام انسان دوستانه مسلمانان می‌گوید که این رفتار اسلامی با آنچه او درباره مسلمانان در تلویزیون دیده بسیار متفاوت است. مسلمانان آنچه را که در قلب‌شان هست انجام می‌دهند و اگر ما دست از قضاوت درباره یکدیگر برداریم در دنیای بهتری خواهیم زیست.

گلوری ریس 69 ساله نیز می‌گوید: بسیاری از ما درآمدهای ثابتی داریم و با توجه به مخارج بالای درمانی و بهداشتی این وسایل کمک بسیار زیادی هستند. الان هم زمان مناسبی است زیرا بسیاری از همسایگان ما مایحتاج بهداشتی‌شان در این موقع سال به آخر رسیده است.

سعد مالک یکی از اعضای برگزارکننده امدادرسانی دایره اسلامی آمریکایی شمالی درباره این حرکت می‌گوید: این برای ما افتخاری است. ما این کار را برای رضای خدا و در راه او انجام می‌دهیم.

امام حسن امین، 63 ساله نیز که بسته‌های مهربانی را به بی‌خانمان‌ها می‌دهد می‌گوید: ما سعی داریم به آن‌ها کمک کرده و زندگی آن‌ها را به هر شکل ممکن بهتر کنیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha